Opera og FF "glemmer" mine sessions?

Tags:    php

Overskriften er måske lidt underlig, men kunne ikke lige finde på noget bedre at skrive...

Jeg er ved at lave en hjemmeside, med et loginsystem, hvor der
bliver oprettet forskellige sessions, når man logger ind.
Det virker da egentlig også fint nok, og det var først i går der lige pludselig opstod en underlig fejl - på en bestemt side "glemmer" Opera og FF mine sessions, så det ser ud som om man ikke er logget ind, hvilket er et ret stort problem for mig. Det helt underlige er, at IE7 ikke laver fejlen.

Jeg bruger query strings til at stille min side op, så i princippet burde der stå det nøjagigt samme på alle sider, eftersom man befinder sig på den samme side hele tiden - det er bare forskellige filer ("sider"), der bliver includet.
Derfor er det heller ikke fordi jeg har glemt at starte mine sessions...

Her er index.php:

Fold kodeboks ind/udKode 

Og her er så "problemsiden":

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber nogle kan hjælpe mig, og fortælle mig, hvad der kan være galt :)
Et link til maltkonvent.dk hjælper nok desværre ikke, da man skal være logget ind for at se fejlen :(

Hilsen Clara

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du mangler:
session_start();

Husk at indsætte den HELT ØVERST på vær side hvor du bruger sessions. Og når jeg siger HELST ØVERST så menes der at der altså ikke engang må være et mellemrum før <? session_start(); er der.

Så tror jeg den er der ;)

antog at problemsiden er vistrad.php

elseif($side == "vistrad") {
include("vistrad.php");
}

kan iøvrigt lige sige at man sagtens kan se trådsystemet uden at loggeind(man skal bare vide hvad man skal skrive i linket)

tja... men hvis du ikke har set koden, så ved du det jo heller ikke ;)

Security Through Obscurity er ikke ligefrem det mest pålidelige. Lige pludselig er der en stener der ikke har andet at lave end at pröve sig frem ;)

session_start() er da øverst, kan ikke lige se hvor du forventer at kunne se om man er logget ind.

kan iøvrigt lige sige at man sagtens kan se trådsystemet uden at loggeind(man skal bare vide hvad man skal skrive i linket)

tja... men hvis du ikke har set koden, så ved du det jo heller ikke ;)

session_start() er da øverst..

lige en quote mere ;)
Den mangler på problem siden.

problem siden er jo includet i den øverste fil

problem siden er jo includet i den øverste fil

Det gør den da ikke.

t