Kritik af side.

Tags:    grafik webdesign

ok

Indlæg senest redigeret d. 20.03.2012 17:03 af Bruger #9986
Fjern den blinkende tekst i bunden med copyright osv. Det ser meget, meget uproffesionel ud i mine øjne. Desuden synes jeg at det er irriterende at teksten ydermere blinker på forsiden. Hvorfor ikke bare lade den fade ind også blive der?
Ellers ser siden godt ud.

Jeg bryder mig heller ikke om blinkende ting, samt andet der bevæger sig.
Derudover så forstår jeg ikke hvorfor du bruger frames, det er de fleste efterhånden gået væk fra.
Derudover så mangler der en del i din kode, bl.a charset og doctype.
Bortset fra de omtalte ting, så ser det godt ud, men det design kan du lave ligeså godt med css

I har ret omkring de blinkende ting :)

Frames beholder jeg derimod, fordi jeg simpelhent elsker det.
Altså at selve 3D-Galleri.dk er i et frame, er jo fordi det er DNS.
Men at selve siden er bygget op med et frame i midten er forid det var den letteste måde for mig at lave det på :)

Doc type og charset kommer,, tak for kommentar.

Jeg ville nok bruge en anden skrifttype i knapperne (: Tror jeg ville bruge Tahoma, da den der bliver brugt til simpelthen alt ;) Også synes jeg heller ikke om bliinkende tingester :D

#1 Jeg vil naturligvis anbefale at ungå frames.
#2 Det samme gælder tables.
#3 Kontrasten er en smule stor. Jeg vil anbefalde at bruge en let lysegrå baggrundsfarve, evt. også et lidt lysere forgrundsfarve.
#4 Din font er en smule grumset. Jeg ved ikke præcis hvorfor, eller om det kun er i min browser, men du burde måske overveje en anden font.

Der ud over synes jeg ganske god om dig side.

Sorry, dobbelpost

Indlæg senest redigeret d. 12.11.2007 21:02 af Bruger #10266
Det samme som de andre har sagt, om blinkende ting, frames(det er meget uprofessionelt og har ingen eksistensberettigelse i et projekt som dit. Det kan dog forsvares hvis du er begynder og har lyttet til den forkerte läremester. ;)

Og ja, fonten er skidt. Derudover skal du også have dig noget padding i menuen, så bogstaverne ikke ryger helt op i kanten. Som font bör du bruge en som fx tahoma, OG have den generiske font til sidst. ala
font-family: "tahoma, sans-serif"

Da dette betyder, at folk der ikke har den förste font, får den näste, og hvis den ikke findes, den näste igen osv. "sans-serif" er en generisk font som klient-maskinen genkender, hvorefter den selv välger systemets bedste sans-serif font.

t