Program til sprærring af hjemmeside

Tags:    delphi

HEj..
Jeg vil høre om nogen vil hjælpe mig med at lave et program som installeres på computren så den ikke kan gå ind på/oprette forbindelse til en bestemt hjemmeside.. ?!

Hilsen Thomas.S.Overgaard..

//**TOmat For live**\\\\



7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tjo....jeg kan hjælpe dig med at lave en browser, og i den kan du så spærre adgangen til den adresse eller flere, men for at spærre adresser i for eksempel Internet Explorer skal man vist have fat i noget farligt noget.

// Kasper
»http://kaspertech.dk





Hmm.. er det slet ikke muligt at lave et program som spærre feks cookies ell. lig. eller hva der nu bruges af hjemmesiden.. Hvis jeg nu skulle blocke Udvikleren.dk på min computer. så den ikke have adgang til den via internet EXplo


Jo.. det er det da men jeg kan ikke lige huske koden så jeg leder lige lidt og kommer tilbage hvis jeg finder den.

Hilsen Johnny




Tjo....jeg kan hjælpe dig med at lave en browser, og i den kan du så spærre adgangen til den adresse eller flere, men for at spærre adresser i for eksempel Internet Explorer skal man vist have fat i noget farligt noget.

// Kasper
»http://kaspertech.dk


Hmm.. er det slet ikke muligt at lave et program som spærre feks cookies ell. lig. eller hva der nu bruges af hjemmesiden.. Hvis jeg nu skulle blocke Udvikleren.dk på min computer. så den ikke have adgang til den via internet EXplo




Hvis det er igennem IE er der sikkert en smart metode, men hvis du vil gøre det på styresystem-niveau, så kan du ikke eftersom du så blokerer for den IP på hele maskinen. Til det kræver det en driver og drivere kan ikke laves i Delphi...

Casper



Hvis det er fordi du vil blokere for cookies af IE så kan du bare ændre på sikkerheds indstillingerne i IE. Det behøver du ikke at udvikle et Delphi program for at gøre :)



Jeg ønsker et program som man kan evt kan sætte password på så siden ikke kan unblockes igen



Jeg ønsker et program som man kan evt kan sætte password på så siden ikke kan unblockes igen


Det er vel basalt set en firewall du ønsker. Der er jo da hvor du kan blokere for vise sider.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk



t