Mangler du et reklame banner eller andet? Se mine billige priser

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej,

Jeg har i øjeblikket November ** Tilbud **

* 1 reklame banner for kun 199 kr
* 2 reklame bannere for kun 299 kr
* Andre opgaver kan også laves.

Står du og mangler et flot reklame banner til din shop eller andet?

Har lidt jeg kan vise, da jeg har lavet lidt opgaver her på det igår :-)

Laver gerne et gratis udkast, hvis i kan lide det - fortsætter jeg.

Jeg er freelancer men med 3½ års erfaring i Photoshop på bagen.

Så kontakt mig venligst på 51 18 40 48 eller mail: zimonb@baben.dk

MSN: simonbrask@hotmail.com

Mere reklame(no phun intended)? :\\

Hvad mener du me det The-Freak?

Han mener at udvikleren.dk er allerede fyldt med så meget reklame at det ikke gør det bedre når brugerne også opretter indlæg der indeholder reklamer.

Men bevares du skal da have lov til at forsøge. Dog tror jeg at folk gerne vil se eksempler. Især med så lav en pris - også selvom det er et tilbud. :)

Hej,

Ja ok :-)
Jeg er igang med at lave min reference side, folk skal være velkommen til at skrive en mail til mig på zimonb@baben.dk så kan jeg sende noget jeg har lavet...

SIMON!

Hvornår fanden får jeg mine penge for clog.dk?!

Hvorfor svarer du ALDRIG på msn når jeg skriver til dig?

Mvh. Christian / BlackApple

"Han mener at udvikleren.dk er allerede fyldt med så meget reklame at det ikke gør det bedre når brugerne også opretter indlæg der indeholder reklamer."

Det kan dælme ikke være meget du surfer rundt på det store Internet hvis du mener at Udvikleren.dk er fyldt med reklame! :)

Mvh.

Kasper (TSW)

@Kasper

Jo da. Men så snart jeg ser en reklame, så er sitet fyldt. ISÆR når de fylder i det indhold brugere leverer på et forum. :)

Hehe okay, det er jo svært at argumentere imod, men faktum er jo i den grad at Udvikleren er det stik modsatte af "fyldt med reklame" på nuværende tidspunkt ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

Aah... ligefrem det stik modsatte er det ikke...
Vi kan måske snakke om tilnærmelsesvis stik modsatte.

Men nu er jeg bare typen der ikke bryder mig om at få min læselinie afbrudt af et billede med en ny; "CONTINENTAL AG..." hehe.

Men nok om dit valg af placering for reklamer i denne tråd. Den snak kan vi flytte til andet steds, hvis det skal være. :)

Nah, ingen grund til det - hvis du holder bare nogenlunde fast i dit "fyldt med reklame", så kommer vi næppe nærmere hinanden anyway ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

<< < 12 > >>
t