program

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
JA nu skal i høre :P

Jeg er helt nybegynder inde for det her så ville starte med og høre jer lidt her inde...

men det jeg havde tænkt mig :P..
er at lave et program der åbner en internet explore hjemmeside op i x,x, størrelse (som jeg selv bestemmer)

det jeg så vil høre..

så hvidt jeg ved er det c++ er det ik..?
skal man bruge nogle programmer..?
er det svært og starte sådan..?
og har i nogle metoder man kan lære det med..?

håber i vil hjælpe

hilsen jannich larsen

22 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu er det her jo egentlig et forum til at få hjælp med udvikling, og ikke en chat, hehe. Men går på HTX, arbejder og nyder livet med kæresten. Så computeren står næsten og bliver støvet. Heeh.

Men skal du have en hånd? Skriv en adresse og en størrelse, så klarer jeg den.

heh det lyder da godt.. :D

men ville gerne lære og programere det selv.. så hvis du orker og sætte mig ind i hvordan og hvorledes man gør ville jeg være mere taknemlig :P.. så der point til dig :D

Ja okay, nu nævnte du selv c++, er det programmerings sproget du ønsker at lave det i?

Hvis du ikke kan programmere i c++, så var c# eller delphi jo også en mulighed?

Ja okay, nu nævnte du selv c++, er det programmerings sproget du ønsker at lave det i?

Hvis du ikke kan programmere i c++, så var c# eller delphi jo også en mulighed?

ja oki.. :D jamen jeg er frisk på at lære alt det jeg kan.. så hvis du vil fortælle hvordan og hvorledes.. :D så du en skat :P..

Du er jo først nød til at bestemme dig for et sprog før jeg kan hjælpe.

Du er jo først nød til at bestemme dig for et sprog før jeg kan hjælpe.

jamen jeg er frisk på det hele :P.. så vi siger bar delphi :D..?

En anden måde at løse det på, som jeg har siddet og rodet lidt med, er at bruge ShellExecute/ShellExecuteEx til at starte Internet Explorer op med sitet.