Cannot modify header information - headers already sent

Tags:    php

Hey udviklere..

Som overskriften lyder har jeg et problem med mine systemer..

Efter at jeg har fået installeret et nyt design, siger den det på alle mine sider..

F.eks, når man har oprettet en ny tråd burde man blive sendt til tråden med det samme.. Men den giver denne advarsel:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/webtjenesten.dk/webtjenesten.dk/httpd.www/include.php:5) in /customers/webtjenesten.dk/webtjenesten.dk/httpd.www/newthread.php on line 43

På min side hvor jeg har:

header("location: URL");

Her er min "include.php" fil:

Fold kodeboks ind/udKode 

Dette er et meget stort problem for mig, og jeg håber virkeligt i kan hjælpe mig..

Vi ses, og god weekend!

På linje 21 har du "header" funktionen. Men, allerede på 4. linje har du output. Og det er netop det den fortæller dig. Hvis du laver en header må du ikke have noget output inden da.

Hmmm...

Hvad mener du helt præcist ?

Det han siger. Du må ikke lave noget output før du bruger header. Da header funktionen ændrer <head> sektionen i din html, må du ikke lukke </head> og så bruge funktionen. Den kan jo ikke gå tilbage igen og ændre det.

Denne kode burde virke. Læg mærke til at header funktionen er flyttet op i toppen:

Fold kodeboks ind/udKode 

Okay men.

På mine sider gør jeg følgende:

<?
include("include.php") // Den fil du lige har sendt, hvor mit design også ligger
?>
<?
/*
Mit indhold bliverså plaeret her..
*/
<?
include("bund.php");
/*
Her ligger så resten af mine design filer... Dette er:
Right menu og footeren.
?>

Hvordan kan det så laves? :/

Ja som du vel har der?

Din "include.php" er så den eneste fil som må bruge header funktionen. Og så kan du jo bare (som du allerede har gjort), tjekke om de skal sendes til noaccess siden i den fil.

Jamen.. På mine ANDRE sider har jeg også header location funktinonen... Hvad skal jeg så gøre ?

Jeg kan jo ikke bare droppe dem.

t