Tjek min side.

Tags:    grafik webdesign

Hej
jeg skal bruge lidt hjælp til mere design..
kan ikke rgitig se hvad der skal laves om..
eller mere på :)

i må gerne skrive koder hvis i vil :)
synes den er lidt kedelig..

og ja der mangler sider :)

tqak :)

10 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
BTW. nu nogen har lavet et sådant emne er der ikke li' nogen der vil smide en mening om: http://www.skatetown.dk (tag ikke hensyn til den mystiske border)

Ser meget fiks ud.
#1. jeg bryder mig ikke om store prangende bannere hvor flotte de end måtte være.
#2. Der bør efter min menning være et lille mellemrum mellem banner og "main" (din box med borderen)

Vil syntes at det er alt det hvide der gør den kedelig. Måske vil det være nok bare at kopiere den blå streg og sætte den ind under indholdet. Det så da ok ud da jeg lige gjorde det hurtigt i Paint..

Altså hvis det seriøst er et firma du vil lave, så synes jeg du skal overveje dit logo en gang til..! Det ligger meget tæt op af IBM, og lægger de sag an mod dig, ja så taber du! DICM forkortelsen er der ikke noget galt med, men selve det at den er opbygget med blå tekst og hvide streger, den går ikke. Især ikke når dit logo indeholder I og M ligesom i IBM, og du samtidig laver noget med computere..

Indlæg senest redigeret d. 22.11.2007 14:04 af Bruger #11438
BTW. nu nogen har lavet et sådant emne er der ikke li' nogen der vil smide en mening om: http://www.skatetown.dk (tag ikke hensyn til den mystiske border)

Flot og iøjefaldende site. God header, synes jeg. Prøv om du kan give adresse linien for neden samme mørke røde farve som baggrunden i dit billede i headeren...

Til din sidebar har jeg følgende kommentarer:
-Personligt bryder jeg mig ikke så meget om tekst (hverken links eller alm tekst), der er center-stillet. Allerhelst venstrejusteret tekst.
-Og så er der den der login-knap, som desværre falder lidt udenfor stilen på resten af sitet, som ellers er funky nok, så kommer den der sterile microsoft-standard knap... Den synes jeg helt klart også du skal designe. evt som et billede i Photoshop eller lign. Og gerne i samme stil som header..

Ellers flot helhedsudtryk. :)

Bimbom.

Ser meget fiks ud.
#1. jeg bryder mig ikke om store prangende bannere hvor flotte de end måtte være.
#2. Der bør efter min menning være et lille mellemrum mellem banner og "main" (din box med borderen)

Den er da meget flot, dog ikke særligt web 2.0 agtig. En ide kunne måske være at lave menuen horisontal?

Ellers en side der kan blive superfed så snart den får noget indhold.

designet i sig selv er nu meget enkelt og flot, men dit top logo er ???, et enkelt bogstav? Meningen med et logo er lidt at vise hvad man laver (: kunne det jo være.

Derudover har du brugt mogle enkelte tegn imellem linkene i menuen som jeg på min computer ikke kan læse.

"tjek min side"
Det bliver lidt svært uden et link.

Hej
jeg skal bruge lidt hjælp til mere design..
kan ikke rgitig se hvad der skal laves om..
eller mere på :)

i må gerne skrive koder hvis i vil :)
synes den er lidt kedelig..

og ja der mangler sider :)

tqak :)

LOl link.. OMG!
hvordan kan man glemme sådan en ting...

dicm.dk

Ser meget fiks ud.

Den er da meget flot, dog ikke særligt web 2.0 agtig. En ide kunne måske være at lave menuen horisontal?

Ellers en side der kan blive superfed så snart den får noget indhold.

Hvad er det der web 2 egentligt? Jeg vidste ikke, at det havde et specielt look? Det lyder som noget, jeg bør interessere mig for?

Bimbom.

t