Rediger i nyheden

Tags:    php

Hejsa, jeg er kommet til et punkt hvor jeg ikke kan få det til og virke ellers havde jeg ikke skrevet her :),

Jeg har lavet nogle nyheder med ID osv. Lavet en side der viser nyhedernes overskrift med et link i med ID som går ind på en anden side og henter ID og så henter nyheden, jeg skal så kunne udskrive nyhed, i textarea og overskrift i et input felt, og trykker submit hvorefter det opdatere det gamle til det nye,

håber i kan hjælpe mig

Mvh. K

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Her er koden ^^:
Fold kodeboks ind/udKode 

Den BRUDE virke.. Hvis den ikke gør, så skriv :D

- tror jeg mangler et eller andet :P

HUSK: Ret lidt i koden så den tilpasser sig din sql ^^

F.eks ret UPDATE `nyheder` til navnet på din tabel..

(;

Tror mere det er noget i denne stil...

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 06.11.2007 23:11 af Bruger #10216
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 05.11.2007 18:03 af Bruger #5620
hmm ingen af dem virker, nu skriver jeg lige min nuværende kode som ikke virker, viser heller ikke teksten i feltet desværre

Fold kodeboks ind/udKode 

Det eneste jeg bare gerne vil have den gør er at hente den tekst og så skal man kunne opdatere den :)

Mvh. K

Hmmm.. Måske virker denne:

Fold kodeboks ind/udKode 

MÅSKE (;

Sådan skal det være Gnu ! tak skal du have og også tak til jer andre for at bidrage med hjælp :) derfor har i alle fortjent nogle point selvfølgelig

men Nørden, jeg kan desværre ikke se dit navn i bunden ? nogen årsag til dette eller ?

Har du sat den som bare kommentar ?

Indlæg senest redigeret d. 07.11.2007 09:42 af Bruger #8715
lol okay K..

Jeg havde jo selv regnet med at du skrev <?php og ?> på -.-

Du kunne da dele pointsne lige op :/

du mener i starten og slutningen, havde jeg også, men det var Gnu's som jeg lige fik til og virke,

Ok :-)

Men er stødt på nyt problem måske kan du hjælpe mig med det :) nu ser min kode i edit ud ligesom den Gnu gav,
men når jeg opdatere den vil den ikke lave linie skift, jo i mysql men ikke når det udskrives, og jeg udskriver det sådan her

Fold kodeboks ind/udKode 

så når jeg poster en nyhed ser den fx. sådan her ud i mysql
"
Hej

dette er en test

tralala
"

bare uden " men, og hvis jeg bruger nl2br funktionen så skriver den jo denne br / kode ind i mysql teksten men det er ikke så fedt når man skal kunne edit teksten fordi så vises de også

t