Jeg sidder i øjeblikket og flår i mit hår.
Jeg har forgæves prøvet at lære hvordan de to ting hænger sammen, men uden held.
Jo jeg kan da godt tage og copy/paste et eksempel, og det virker udemærket, men problemet er at problemerne altid er forud defineret uden nogen dybere forklaring på hvad der egentlig sker.
fx for at 'hente' al data i tabelen personer skriver jeg:
$query = mysql_query("SELECT * FROM personer");
Det giver meget god mening, men jeg har ingen idé om hvad $query egentlig indeholder, kun at jeg skal bruge endnu en funktion som fx. mysql_fetch_assoc($query), for at få fat i dataerne, men jeg har ingen idé om hvad den gør og jeg kan ikke finde ud af at benytte den til andet end i den forud deffinerede eksempel, hvor funktionen ydermere bliver brugt i forbindelse med et while loop på en måde som heller ikke er særlig forståeligt.
Lad mig slå det helt fast at jeg er en rimmelig inteligent fyr der i i flere år både har leget med html, css, php, c/c++ etc., men her hvor man tager 2 forskellige "sprog" og kombinerer dem og så uden nogen ordenlig forklaring, bliver jeg altså fustreret.
Jeg har brug for en ORDENLIG guide og jeg håber ved gud at der er en eller anden der kender til en. Jeg har snart ikke mere hår tilbage...
På forhånd tak.
Indlæg senest redigeret d. 04.11.2007 20:59 af Bruger #4414