Bedømmelse af modeside

Tags:    grafik webdesign

Heysa! :)
Jeg har nu et stykke tid været i gang med en modeside.
Designet er ikke lavet af mig, men det er derimod programmeringen og indholdet. I kan tjekke den på www.mode.peterschlaikjer.com.

Men jeg vil gerne høre jeres mening, og om i mener at folk der går op i mode kunne bruge dette website osv. Kom gerne med kritik, og idéer. :)

Okay fedt (;

Den er rimelig stilren og faktisk ret fed. Jeg synes det kokser lidt i bunden hvor skriften er grøn. Det passer ikke ind i designet. Hvis det stod til mig, ville jeg helt fjerne det nederste for at bibeholde det stilrene, men du vil sikkert godt beholde den. Men så synes jeg du skal bruge samme skriftfarve (i stedet for grøn) som du har brugt til din hover-effekt på billederne.

Wow. Det design er jeg rimelig vild med. Rigtig stilrent. Tre ting vil jeg dog lige sige lidt om.

Enig med Niklas. Den grønne farve i bunden er ikke pæn. Jeg ville dog ikke fjerne den, men bare vælge en grå farve i stedet for den grønne.

Det er anden er farven på knapperne på menuen. De passer heller ikke helt, efter min mening. Prøv at ændre den lidt.

Den sidste er dit logo. Det er meget svært at se det, og man skal kikke efter det for finde det. Jeg ville tydeligøre det lidt mere. Løsere farver, og andre metoder som fremhæver det.

Dit galleri er for dårligt du bør bruge billeder der er sizet til thumbsne i stedet for at lade browseren selv scale dem ned.
1. fordi det ville spare bandwidth/throughput.
2. fordi galleriet ville loade hurtigere.

Jeg er godt klar over at du formentlig gør det sådan for at kunne lave den effekt du laver når man klikker på dem.

Hvis du beholder den effekt bør du iøvrigt nok lade den kunne lukkes ved at klikke på billeder.

Dit galleri er for dårligt du bør bruge billeder der er sizet til thumbsne i stedet for at lade browseren selv scale dem ned.
1. fordi det ville spare bandwidth/throughput.
2. fordi galleriet ville loade hurtigere.

Jeg er godt klar over at du formentlig gør det sådan for at kunne lave den effekt du laver når man klikker på dem.

Hvis du beholder den effekt bør du iøvrigt nok lade den kunne lukkes ved at klikke på billeder.

Du kan sagtens bruge THumbs også have effekten stadig, så vidt jeg kan se er det "Lightbox" han bruger. Der bliver bare linket til et billede også med rel="lightbox".

t