Sindsyg god mus, virker skidt ??

Tags:    programmering

Ja jeg har en Logitech MX Revolution..

-Jeg købte den af alene en grund, og det var pga min gamle mus hakkede for groft i CS, så fik jeg at vide at den mus var rigtig god at spille CS i, og at nogle af mine venner havde den, fair nok, så har jeg lige købt den..

Men problemet er, at problemet stadig er der :D

Når jeg f.eks løber Fremad i CS (1.6), og drejer ude til siden med musen, så begynder den at ''hakke'' altså at den virker af lort, sådan gjorde min gamle mus også, så det var ikke musen der var noget galt med, det er vel et eller andet på Pcen?

Jeg har skruet hastigheden på musen både i STEAM og WINDOWS, heelt op, men det virker stadig ikke, jeg ved ikk hva jeg ska gøre :(

Håber nogle af jer ka hjælpe mig :?)

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har du en ensfarvet musemåtte? Musemåtter med "tryk" på kan forvirre optiske mus.

Har samme problem.. Min mus hakker, bare generelt når jeg bruger pc'en,, jeg har faktisk lige skiftet min mus ud, og det virker lidt bedre.. Tror det er på grund at måtten/det den står på..

Med min mus er det et bord, et brunt træ bord..

:/

Start med at sikre dig, at du har de rigtige og nyeste drivere installeret til hele computeren. Det kan også være opsætningen for 1.6 i grafik som du skulle kigge på.

Det er en laser mus jeg har..

Og både hvis jeg bruger en hel sort musemåtte, eller slet ikke bruger en, virker det ikk..

Start med at sikre dig, at du har de rigtige og nyeste drivere installeret til hele computeren. Det kan også være opsætningen for 1.6 i grafik som du skulle kigge på.

hvor installere man drivere -.-' ?

og btw, har det noget at gøre med hvor mange HZ den kører med? er det godt at den kører på 125, 250, 500 eller 1000?

t