Tak for hjælpen :D

Tags:    diverse

Her er et par point til "Nørden"
Fordi han hjalp mig med en phpkode, som jeg selv havde brugt en uge på, uden at komme frem til et resultat.
Men det fik "Nørden" lavet om på, Derfor synes jeg at "Nørden" skal have alt det jeg ejer, nemlig 275 point!

nåh oki... man kan kun poste 200 :P

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
dårlig leg :D

Eller også kan Nørden gentage spørgsmålet og svaret. bagefter kan Allan så give pointene.

Skal vi ikke lege at jeg hedder nørden:D

Det her er i det hele taget en dårlig leg. Det er på ingen måde velanset at give sine point for noget der ikke kan ses her på Udvikleren.dk, og at give alle sine point væk er direkte tåbeligt. Jeg vil derfor bede forfatteren om selv at svare på denne tråd og tage pointene selv, og så bruge dem lidt mere fornuftigt, til folk der hjælper her på sitet.

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg har lovet Nørden de point... fordi FOLK HER ikke gider at hjælpe hvis der ikke er point, på spil...
Derfor måtte jeg love mine points, inden der var en der gad at hjælpe...
Men va så! Jeg har bygget min site færdig og gider ikke kode megtet mere :P

MVH Allan

Indlæg senest redigeret d. 30.10.2007 16:45 af Bruger #11323
Allan er hermed deaktiveret for totalt at ignorere de regler han allerede var blevet mindet om.

Nørden, jeg sætter stor pris på din store aktivitet her på sitet, men lad venligst være med at indgå den slags aftaler en anden gang. Det er som sagt ikke velanset her på sitet, da det er for nemt at snyde med point på den måde. Jeg lader dig beholde de 200 point, da jeg har på fornemmelsen at du sikkert har fortjent dem - dit pointregnskab kunne i hvert fald godt tyde på det :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Indlæg senest redigeret d. 30.10.2007 20:21 af Bruger #1
t