Min while lykke går i fisk

Tags:    c++ php

hvorfor går denne lykke i fisk, den bliver ved med at skrive det forgående igen og igen...
også selv om sver ikke er lig ud...

while (svar == ud){

//Søren

7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
har selv fundet ud af det... eller fik hjælp på exp.dk

Her sker jo ikke en skid!!!!!

... Og holdakæft hvor er det et lamt "der er nye beskeder"-system.... Det virker jo overhovedet ikke!!... "udvikleren.dk" er totalt skod og alle holder med ham dér Kasper Tangstrup-fætteren, som åbenbart tror han er en slags gud fordi han betaler 15 kroner om måneden for at hoste et script hos én eller anden amatør-udbyder og fordi han har fattet at oprette et doc/view standard-projekt i Delphi... Jeg har ondt af jer og jeres små printf-problemer!!!

Nu er der jo nok en masse små spasser-medløbere der vil svare på mit indlæg og forsvare dit og dat.. Til dem kan jeg kun sige: I bliver aldrig til noget!! - Og desuden er det en smule synd for jer, at i spilder jeres tid her i den tro, at i skulle være seje .. Lad for guds skyld være med at fortælle jeres klassekammerate, at i er ved at lave et spil!! For satan da!! Hvis du vil lave et spil, skal du lave et spil og ikke ævlekævle for meget ... Fat det eller leg med lego!!

Flot udsagn fra en der ikke har opgivet sin alder.
Meget moden attude. Jeg er imponeret.

Jeg kan kun grine :D

--
Ronni Egeriis - http://acranet.biz/ege/ - En skør skør verden!

Tsk.. Der må være grænser. Brugeren er deaktiveret.. Lad os håbe han ikke kommer tilbage før han har fået et mere modent syn på livet.

Mvh,

Thomas Nielsen

hmm... det var en sær holdning til omverdnen...
//Søren

forresten, du kan jo se om du kan få lige så mange brugere hvis du selv laver en side, jeg tvivler, hvis du fortsætter med den atityde..
//Søren

t