udtræk fra database

Tags:    php

hej jeg har opret 3 felter i databasen sql,
name
mail
qustion
bruger skal kunne skrive og så se den, jeg har opret forbindelse til database men den vil ikke vis på site og heller ik i mysql.
her er kode

Fold kodeboks ind/udKode 

I kan da prøve og se den på min site og måske kan i hjælpe mig.

http://watan.dk/commentsite.php

som I kan se efter I har tryket på submit knpaen bliver der opret en tom tabel, datab bliver ik gemt eller vist,

og når hvergange siden opdater bliver der opret ny table, det problem vil jeg også have løst

Du er nød til at kalde INSERT før du kalder SELECT, ellers vil du ikke få det sidste indlæg med.

Ellers ser det umiddelbart rigtig nok ud. Du kan evt. tilføje en die() efter dine mysql_query() kald.

mysql_query($query) or die(mysql_error());

Du er nød til at kalde INSERT før du kalder SELECT, ellers vil du ikke få det sidste indlæg med.

Ellers ser det umiddelbart rigtig nok ud. Du kan evt. tilføje en die() efter dine mysql_query() kald.

mysql_query($query) or die(mysql_error());

hvordan skal du forståes.

jeg har skrivet kode, vil du ik lige svar tilbage hvordna koden skal se ud som du siger

Fold kodeboks ind/udKode 

du har sat din form til method="Submit" eftersom det slet ikke er en method, går den formentlig tilbage til default som er GET og ikke POST, ret det til method="POST"

Fold kodeboks ind/udKode 

efter jeg har gjord det så når jeg sumbitter nogle så siger den at . no database selected, men jeg har jo peg på database

Læg mærke til hvor du laver ændringerne. Se til at alle query-kald foretages efter mysql_select_db()

og så er der selvfølgelig det som "Nørden" har set. Ret din <form method="Submit"> til, således at du kan bruge $_POST.

t