one.com & trafik

Tags:    diverse

Jeg har hørt :roll: at one.com lukke ens webside ned hvis trafikken kommer over 5 GB pr. måned.

Begrundelse fra one.com ”bruge for mange ressourcer”

Har I prøvet det samme med one.com ? ?

NB. Er glad nok ved one.com :D
-------------------------
kilde :
http://www.one.com/da/info/pre-sales-faq#howunlimitedtraffic

Hvordan kan I tilbyde fri trafik?
Vores unikke setup giver os mulighed for at tilbyde vores kunder ubegrænset trafik på deres webhotel. Mange af vores konkurrenter vil sige, at dette er umuligt. Ikke desto mindre har vi nu gennem 3 år leveret denne service til vores kunder. Vi har i dag kunder, som har over 25 millioner hits, også kaldet serverforespørgsler, og trækker over 1000 GB trafik pr. måned.

Vi tilbyder dog ikke, at vores kunder har deres download-site liggende hos os. Et download-site er en side, hvor hver enkelt hit er større end 1 MB.

Indlæg senest redigeret d. 24.10.2007 07:57 af Bruger #10441
5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Synes det her er til at forstå:

Vi tilbyder dog ikke, at vores kunder har deres download-site liggende hos os. Et download-site er en side, hvor hver enkelt hit er større end 1 MB.

Du kan sagtens have en masse trafik på din hjemmeside, bare hver forespørgsel ikke er større end 1 MB. En normal side fylder ikke mere end et par hundrede KB, et billede bør heller ikke fylde mere end et par KB ( mellem 50 og 100 KB).

Det har jeg også, der har aldrig været nogle problemer.

nu tror jeg heller ikke at enkelte filer på over 1 mb gør nogen skade... Pointen er vel bare at download.dk ikke er det rigtige site at hoste hos one...

Jeg har altså haft filer på over 1 MB liggende hos one.com uden problemer ;)

Et par filer over 1 MB der bliver hentet en to tre gang om måneden er intet problem, har man derimod et par filer på et par MB som bliver hentet et par tusinde gange om måneden, så bliver belastningen på serverne temmelig stor.

t