Godt arbejde der giver mange penge

Tags:    diverse

Hej udviklere jeg vil gerne vide hvad for nogle jobs man kan få i danmark hvor man tjener over 100.000 pr måned fordi jeg har hørt en del jobs der giver den sum men kan ikke huske dem skriv her hvis du kender et og hvor det ligger i danmark Mvh tobias

Hvorfor vil du gerne vide det? Er det fordi du vil stile efter at have sådan et job eller fordi du bare er interesseret i at vide mere om det?

jeg vil gerne vide noget om det

Vil tro at en som sælger privat fly tjener ret godt, men jeg tror dog ikke at han har kunder hver dag ;)

En del direktørstillinger giver uden tvivl i nærheden af det beløb, og nogen af dem uden tvivl også mere. Hardcore sælgere med en god grundløn, en god vare og en pæn kommission kan måske også nærme sig ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg tvivler på at der findes nogen stadard job der giver 100k.
Måske piloter og højesteretsdommere...

Chefer i det private over et vist niveau.

Ellers kreative fag, designere, arkitekter, grafikere osv. men de fleste af disse tjener langt mindre.

Sølgere med stor del kommission, f.eks., bilsælgere eller ejendomsmæglere, men igen, de fleste sælgere tjener langt mindre.

Hvis du vil tjene rigtig mange penge skal du være selvstændig.

Folk som sidder i bestyrrelser i store firmaer for tit også en god løn. Den bedste er nok formanden (tror jeg nok det hedder)

Oliegeolog er noget der giver penge i ekstremerne. Ellers så disponerende direktører. Generelt bare mere de disponerende jobs. Hørte også engang at en vores af minister havde en årsløn på flere millioner (så politikere). Præsident Bush har også en god årsløn. Så noget i den stil ;)

Indlæg senest redigeret d. 23.10.2007 15:25 af Bruger #5097
Shafh: Statsministeren har afaik en årsløn på ca. 1,2-1,3 millioner.

Det er en lidt tynd chance hvis man vil basere sin karriere på at blive statsminister...
Der er jo kun én og de holder som regel ikke mere end 10 år.

Det er en lidt tynd chance hvis man vil basere sin karriere på at blive statsminister...
Der er jo kun én og de holder som regel ikke mere end 10 år.

Nej, men hvis man bliver og holder i 10 år så har man tjent 12-13 mio det er da ikke så dårligt

t