Reklamer i posts - dårlig ide

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Hej, jeg skriver dette fordi jeg mener, at reklamerne på siden er ved at tage overhånd. Jeg følte dette første gang da visse keywords automatisk blev lavet om til reklamelinks, men kunne sagtens leve med det, da det ikke var videre forstyrrende.

Men nu hvor der er kommet enorme billedreklamer i alle topics, kan jeg ikke holde min mund længere. Hvis der er noget jeg hader når jeg surfer på nettet, er det at komme ind på en side der er så plastret til med reklamebannere, at det er svært at overskue hvor det jeg skal bruge er henne. Som et har kørt hidtil med reklamebannere forudsigelige steder, har været helt fint, fordi man nemt har kunnet holde fokus det rigtige sted. Men jeg synes ikke det holder at have store reklamebilleder klods op af brødteksten.

Jeg skriver ikke dette, fordi jeg har noget imod at Kasper(TSW) får nogle ekstra skillinger ind ved reklamer, jeg skriver det udelukkende fordi jeg synes det hæmmer overskueligheden unødigt.

Morten: Med formater mener han selvfølgelig dimensionerne, som reklamen er i. Åbenbart er Medium Rectangle(250x300) i høj kurs, og det er derfor at de nye reklamer er kommet.

Jeg er ikke meget fan af float i den her sammenhænge. Det ville se bedre ud - og ville være nemmere at vænne sig til. Hvis der var en fast del af det første indlæg der var delt op med plads til reklamen.

Jeg synes det er fint nok med den reklame så længe den ikke er større og ikke er i hvert svar også. Der er et hav af sider der er langt langt værre.

<< < 123 > >>
t