Det med havelågen er ændret nu - tak for tippet, det er naturligvis en bedre løsning
Morten, jeg tror ikke der er noget der hedder at gøre "overblikket mere uoverskueligt"
. Anyway, jeg har nok svært ved at se hvordan trådene pludselig skulle miste deres uoverskuelighed. Andre forum systemer er ofte bygget op så fx 30% af det område hvor teksten skal stå, går til information om forfatter, avatar, dato osv osv. På Udvikleren.dk er alt det klaret på de ~35 pixels i toppen af hvert indlæg, og nu bruger en reklame altså så 300x250 pixels i _det første indlæg_. Jeg vil nødigt lyde for hård, men jeg synes altså lidet at det er ved at lyde som en omgang brok for brokkens skyld. Der var et mindre problem i FF før hvilket klart gjorde det irriterende, men det skulle være fixet nu, og så har jeg altså nok svært ved at se det helt store drama i at der er reklame i første indlæg, som endda kan fjernes hvis man virkelig føler at den er uoverskuelig
Mathias, jeg ville også gerne selv bevare reklamerne på de gamle steder, for sitet er naturligvis bygget op omkring disse formater, men desværre er der ikke helt lige så stor efterspørgsel på disse formater lige for tiden - alternativet er så at omstrukturere sitet, og jeg tror at vi alle kan blive enige om at en 300 pixels bred menu (plus det løse) nok lige er i overkanten
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 21.10.2007 17:41 af Bruger #1