Bedømmelse: www.tixz.dk

Tags:    grafik webdesign

Indlæg senest redigeret d. 02.03.2011 19:56 af Bruger #10647
Der mangler vist et stylesheet.

Indlæg senest redigeret d. 20.10.2007 18:21 af Bruger #3275

hmm, stylesheetet blev blocked af min ad-blocker :\\. Men ellers ser det rimelig nydeligt ud. Har aldrig været fan af links der skifter størrelse når man holder musen over, men det er vist også det eneste jeg kan kritisere :).

jeg vil foreslå at du laver en smule grafik til bunden af siden også.For at få det til at se lidt mere indrammet og komplet ud.

du kunne f.eks. lave en overgang fra din mørke grå over til den lysere baggrundsgrå.

Det er et program der hedder Privoxy. Når jeg kigger i loggen står der ikke den fjerner stylesheetet, så jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det ikke bliver loadet.

@jonas
Det er ikke størrelsen der skifter men vægten... tror jeg laver det om så, hvilken ad-blocker har du?

@Per
Jeg havde ikke lavet noget grafik til bunden da siden skulle være fexibel... Hvilken slags grafik skulle det i så flad være? :D

Ligesom det du har i toppen, bare uden selve banneret. Du ved, en slags 'fod' til siden.

Jeg kan ikke lide de tykke rammer. Men ja, som Per Sikker Hansen siger, så mangler siden en fod.

t