Webserver

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hey folkens..

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man kan sætte sin egen webserver op? Hvor god en computer, netværks forbindelse osv. man skal have for at have en server kørende.. Hvis der bliver brug for webserveren kommer den til at køre en webservice-hosting side hvor vi tilbyder gratis og pro løsninger til communityes

14 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Thomas ->
Hvorfor ikke hellere samarbejde med en anden og leje en server på nettet, og så lave både en Hostingmulighed for communities, men samtidig også en erstatning for det nu lukkede www.hotserv.dk??

Det ved jeg ikke, jeg har mit eget hostmølje og skal snart til at sætte en linux server på.

Men man kan jo gøre som man vil og hvis du kan finde nogen som gerne vil samarbejde med dig, vil det jo bare være kanon.

Det ved jeg ikke, jeg har mit eget hostmølje og skal snart til at sætte en linux server på.

Men man kan jo gøre som man vil og hvis du kan finde nogen som gerne vil samarbejde med dig, vil det jo bare være kanon.

Naarh, det skulle kun være til hjælp til opbygning af funktioner til hostningen jeg skulle bruge hjælp.

ok, hvilke slags funktioner tænker du på?

<< < 12 > >>
t