Viser ikke frames i IE 7

Tags:    html css

Hejsa. Hvorfor viser den kun de 2 første frames??
Den stopper ved "grad.php" - og viser ikke chat.php osv i IE 7, men virker fint i Firefox??

Fold kodeboks ind/udKode 

Kan du give et link?

Det er en dum ide at bruge frames. De er ikke særligt brugervenlige.

Frames kan være svære at programmere, men brugervenligheden skyldes KUN programmørens programmering.

Frames kan være svære at programmere, men brugervenligheden skyldes KUN programmørens programmering.

Hvad mener du? Hvordan vil du fx som webudvikler gøre det muligt for brugerne at bogmærke en frameside ordentligt?

Man sørger for at bogmærke topvinduet. Der er også js "fixet" hvor man jumper ud af et frame, derved kan man bookmarke hvilket frame.

Man sørger for at bogmærke topvinduet. Der er også js "fixet" hvor man jumper ud af et frame, derved kan man bookmarke hvilket frame.

Den må du lige forklare lidt nærmere.

Det er forholdsvis nemt at springe ud af en frame. En simpel javascript kode, der check om vinduet er et topvindue, og er den der, skifter siden til siden med topvinduet.

Jeg er enig i, at bookmarke kan være svært og, at frames kan være irreterende. Personligt ville jeg bruge tabeller i stedet.

Dette link kan måske hjælpe: http://www.quirksmode.org/about/frames.html

Det er forholdsvis nemt at springe ud af en frame. En simpel javascript kode, der check om vinduet er et topvindue, og er den der, skifter siden til siden med topvinduet.

Det har jo ikke noget med sagen at gøre. Jeg vil stadigvæk sige, at jeg synes det er irriterende at komme ind op en side der bruger frames.

Jeg er enig i, at bookmarke kan være svært og, at frames kan være irreterende. Personligt ville jeg bruge tabeller i stedet.

Om siden bruger tabeller til layout er jeg ligeglad med som bruger. Hvis en webudvikler vil gøre livet mere besværligt for sig selv, så må han da gerne det. Bare jeg ikke skal se på koden. :)

t