Bedømmelse af triprapport.dk

Tags:    grafik webdesign

Kort sagt..
Triprapport.dk / triprapporter.dk's koncept er, at besøgende kan del dine oplevelser med rusmidler, eller læse om andres oplevelser.

Og lige for, jeg ikke får svineren, står der klart og tydeligt på forsiden:

"Vi vil på ingen måde opfordre folk til, at hverken prøve lovlige eller ulovlige rusmidler.
Rusmidler er ikke legetøj, og de kan føre til varige fysiske og specielt psykiske men.

Hvis du nu alligevel har i sinde, at afprøve et eller flere rusmidler, anbefales det, at du sætter dig meget grundigt ind i, hvad du har med at gøre!
"

Men nok om det - hvad synes I om siden og dets koncept? Jeg har gjort så meget som muligt ud af søgemaskineoptimeringen og lavet den så overskuelig og simpel som muligt..

Koncept/idé og design/brugervenlighed vil jeg gerne have bedømt.

http://www.triprapport.dk

På forhånd tak

Simpel og overskuelig, men også meget kedelig.
Jeg synes at du skulle lave en streg under menuen øverst til højre, så der er en afgrænsning til brødteksten.

Jeg har svært ved at se formålet.

Meget overskueligt. Jeg kan godt lide at den er enkel.
Jesper, nu da vi er ved det... :D... Hvorfor så ikke have en side, hvor I forklarer de bedste forhold hvor ved man kan indtage disse stoffer, altså at man skal være sammen med andre osv, hvis det nu skulle gå galt?
Ellers god side.

Dejlig overskuelig. Mens Syntes det blå logo laver overvægt i venstre side af skærmen. Jeg ville foreslå at du laver det blå fortsætte hele vejen til den højre side.

Efter min mening er det blå logo måske også lidt for tyk. Kunne måske også være pænere hvis den baggrunden på logoet bare var en farve.

Det sidste jeg vil anbefale dig er at lave en "copyright tekst" et sted, såsom nederst.

Den overskuelig men mangler lidt farver. Evt. Som Shafh foreslog med at banneret fortsatte hele vejen over.

Jeg vil også foreslå lige fraskriver ansvar fra hvad brugerne fortæller (f,eks. hvis der nogen der skriver at de blander), så du ikke står helt med hovedet i postkassen.

t