Upload

Tags:    php

Hej allesammen.

Jeg har et problemer med at få min upload formel til at virke. Er der nogle der ved hvordan man kan lave så folk kan uploade dokumenter på ens site?

Det jeg har lavet har en gennemse, send og nulstil knap, men trykkes der send, bliver man linket videre til en side som ikke kan vises. Det er en jeg har lavet der hedder upload.php.

Nogle der kan hjælpe med en php kode til upload?

Kan du evt. vise din php-kode så vi kan se hvad der er galt? :)

Jeg tror det der det han efterlyser.

Her er den jeg bruger:

Bekærm du lige skal ændre FORM FELT NAVN, til navnet på det felt hvor man vælger filen der skal uploades.

Desuden skal du lige rette destination til der hvor den skal ligge :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Husk også at have enctype="multipart/form-data" i dit form tag, ellers kan den ikke sende filer til serveren.

// Christian

Jeg tror det der det han efterlyser.

Her er den jeg bruger:

Bekærm du lige skal ændre FORM FELT NAVN, til navnet på det felt hvor man vælger filen der skal uploades.

Desuden skal du lige rette destination til der hvor den skal ligge :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Husk også at have enctype="multipart/form-data" i dit form tag, ellers kan den ikke sende filer til serveren.

// Christian

Jeg har prøvet at bruge denne kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg forstod ikke helt hvad jeg kunne gøre med den kode du sendte?

Du skal have tusind tak for din hjælp.

Jeg har nu fundet ud af at uploade filer vha. PHP, men jeg kan ikke finde ud af at få den til at vise hvilke filer der er uploadet.
Jeg ønsker en side der viser hvilke filer der er uploadet i mappen. Nogle der ved hvordan dette kan lade sig gøre?

Hvis du har adgang til en MySQL server kan du jo sætte navnet ind i den :)

Hvis du har adgang til en MySQL server kan du jo sætte navnet ind i den :)

Er det en mulighed for dig at uddybe lidt?

Indlæg senest redigeret d. 21.10.2007 12:33 af Bruger #11999
t