Blog - yeah !

Tags:    php

Heysa alle!!

Jeg sidder her og nørkler lidt med noget blog system.. er der nogen der har en simpel løsning på mit, lidt desværlige problem? smiley

- Det skal ikke være fansit.. ingen log in eller noget, bare mulighed for navn, mail og så kommentar, der bliver uploadet på en php side eller lign smiley og så på siden viser den navn og mail smiley

Mvh David

(kiggede lige på det med gæstebog i forummet også, men forstod ikke rigtig noget :P)

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg har da et blog system liggende som jeg har fået fra en eller anden bog og der er alt de du efterlyser med admin side hvor du skriver din blog og og du kan redigere og slette dem. og du kan administere kommentarene. der skal bruges login til admin siden. men der er ikke vildt sikkert system så enten skal du selv kryptere det eller også skal du bare lade det være.

men vis du vil se hvordan det virker kan jeg da lige smække det op på en side så du kan se det så kan jeg give dig et kodeord så du kan prøve admin funktionerne også.

undskyld jeg lige skrev nr 2 indlæg men ville lige gøre så jeg fulgte med i tråden

Indlæg senest redigeret d. 10.10.2007 16:53 af Bruger #11220
undskyld jeg lige skrev nr 2 indlæg men ville lige gøre så jeg fulgte med i tråden

der er et "følg med"-link i toppen

der er et "følg med"-link i toppen

undskyld havde ikke lige set den

t