Det kunne jo være der var et eller andet man skulle skrive for at gøre det, som jeg jo alligevel ikke har skrevet.
Her er koden:
<iframe name="Hest" height="Auto" width="100%" frameborder="0" scrolling="no" src="SelectLanguage.html"> </iframe>
2.
Hvad ville du bruge i stedet for Iframe? Der er mange der hader det, men synes bestemt det er nemt og brugbart...
Jeg tror næppe at height="auto" vil fungere som atribut. Hvis du skal have det til fungere, og jeg ved ikke om det vil virke, må du istedet lave en inline css:
]<iframe style="width:100%;height:auto;" name="Hest" frameborder="0" scrolling="no" src="SelectLanguage.html"> </iframe>
Jeg har stadig ingen idé om hvad det er du prøver at gøre. På indenværende tidspunkt kan jeg slet ikke se nogen grund til hvorfor du bruger auto istedet for en absolut højde eller ingen højde.
Jeg har intet imod iframe, men det ændrer ikke på at dette html tag er forældet og ikke kan forventes af blive inkluderet i fremtidige standarder.
Iøvrigt mener jeg at iframe er unødvendig.
Den eneste forskel der er på det eksempel jeg gav og det du kom med er hvorledes man inkluderer indhold i iframen. Hvis indholdet altid er det samme er det intet problem, men hvis indholdet derimod skal være dymanisk er det lidt mere besværligt med mit eksempel. Normalt ville man overkomme det problem enten ved hjælp at php, asp eller javascript.
Anyway, håber jeg har været til hjælp.
Indlæg senest redigeret d. 10.10.2007 09:21 af Bruger #4414