designere og programmører søges til frivilligt arbejde på chat

Tags:    php

Jeg søger nogle mennesker der interessere sig for design og programmering af hjemmesider.

Mine hjemmeside er primært lavet i html, php og ajax og det er en chat. Jeg har tidligere selv udviklet et chatsystem i samarbejde med en programmør. Men er gået fra ideen igen og bygger videre på et andet chatsystem nu.

Det jeg søger er nogen mennesker der har lyst til at gøre et stykke frivilligt arbejde ved enten at designe eller programmere på min hjemmeside.

Hvad får I ud af det så????

Æren og en status på chatten, samt jeres navn som reference på siden + i gør en masse mennesker som bruger siden glade :)

Men I får hverfald ikke penge. For jeg tjener ikke et krone på projektet laver det i min fridid. Så hvis i vil være med skal det være fordi det er jeres hobby. Skulle vi en dag tjene penge på ja så klart nok så får i også jeres del af kagen naturligvis :)

Jeg er ikke selv nogen ørn til php det er stadig lidt nyt for mig, men kan da det meste grundlæggende og har også en vis viden indenfor databaser.

Så det jeg søger er nogen der har en vis erfaring i følgende
html
php
ajax
mysql

venlig hilsen
Rasmus
www.netfriends.dk

Jeg tror du bliver nød til at fortælle noget mere om projektet hvis du vil have nogen med på vognen.
Folkhar nok i deres egen typisk og der er alt for mange der kommer den slag: "Hej, jeg har denne her fantastiske idé, men jeg kan ikke finde ud af det selv så jeg må have nogen til at gøre det for mig. GRATIS!"

Intet ondt ment, men hvis det er et seriøst projekt med et større mål, så er et absolut muligt at der er nogen der er interesseret, men som det ser ud nu skal du nok ikke regne med nogen størrer hjælp.

Ellers held og lykke

Jeg vil starte med at sige at det er seriøst ment jeg har været igang i 2½ år nu startet med min første chat som dengang lå på www.chat4life.dk og derefter fulgte mange af brugerne med over på min nyåbnet side www.netfriends.dk og jeg er ejer af begge domæner.

Det handler IKKE om penge. Jeg arbejder selv gratis, derfor skal dem der vil hjælpe også arbejde gratis det er vel fair nok....Jeg har ingen planer om at tjene penge på hjemmesiden, men det er klart at kan det give penge så tager vi også det med, og selvfølgelig vil jeg dele med dem der skaber successen :)

ved godt nogen håber på at tjene kassen på at progammere, men et eller andet sted skal man jo starte og det kunne jo fx være med at hjælpe mig. Det jeg søger er folk der har programmering/design som interesse og jeg søger ikke professionelle der lever af at programmere/designe :)

Også derfor jeg understreger nu at dem der hjælper mig ikke skal se frem til en masse penge, men skal være interessen for programmering og/eller design der skal drive værket. Så hvis det er kontanter der driver værket så lad være og læs mere af det jeg skriver nu. For min siden er lavet for at den kan bruges gratis og en ren hobby side.

Hvis I derimod gerne vil være med til at lave på en hjemmeside og øve jer på programmering/design på en side som bliver brugt af mange så forsæt læsningen af dette indlæg.

Som omtalt tidligere så havde jeg oprindelig en chat jeg selv havde lavet sammen med en anden programmør og det var på hjemmesiden www.chat4life.dk og den var godt besøgt. Da den kørte bedst havde vi 900 oprettet brugere og 375 hits om dagen. Og vi var sådan set klar til selv også at tjene en god slat penge på siden i form af reklamer. Desværre skete der det at min makker blev grådig og vi måtte ophæve vores samarbejde pga uenigheder... Da han mente at brugerne skulle betale for at bruge siden mens jeg mener at hvis der skal tjenes penge så skal det ikke ske ved brugerbetaling men finansieret gennem reklamer på hjemmesiden.

Derfor er jeg gået solo og gået igang med en ny hjemmeside og det kører ret godt for de fleste af mine faste brugere er gået med mig. Jeg har iløbet af under 14 dage fået 100 oprettet brugere + der kommer mange gæster og besøger min side. Om aften svinger det lidt hvor mange der er online fx igår aftes var der 8-9 brugere online samtidig hvilket er ganske fint for en nystartet chat, hvilket folk der har kendskab til chats nok vil give mig ret i.

Jeg har selv kendskab til html og php så der er ikke tale om at jeg ikke kan finde ud af at lave tingene.Jeg er blot ærlig at sige at jeg ikke er nogen haj til php. Mener ærlighed er vigtig hvis man skal samarbejde

Hjemmsidens styrker er følgende:
-mange trofaste brugere
-god stemning på siden. Glade og rare mennesker.
(vi er ikke bange for at bortvise folk der laver ballade)
-Vi har afholdt 2 succesrige grillfester for brugerne på siden. Og jeg regner med det er muligt at lave lignende arrangementer. (her kunne være lidt penge at tjene)

Mine styrker:
- Godt kendskab til html
- Kan grundlæggende php og en smule mysql
- Jeg ved hvad folk vil have (har chattet i 9 år)
- Jeg er god til at lave/styre hjemmesider som folk kommer tilbage til gang på gang fordi de kan lide de ting der er på siden.

ja hvis der er mere i vil vide om projektet så spørg.... kunne skrive en hel roman om det her heeh men foretrækker i selv spørger mig da jeg ikke ved hvad jeg ellers burde nævne

Indlæg senest redigeret d. 09.10.2007 14:45 af Bruger #12590
Hvis du kun kan html, så lær noget PHP og Ajax, ajax er bare simpel Javascript og nogle andre ting, kan du javascript tager det ca. 10 minutter.

Ellers kan du godt skyde en hvid pil efter det...

Jeg kan godt php og html. Men det er noget andet jeg vil skrive om. Som er følgende:
Jeg søger nogle mennesker der har lyst til at lave et stykke frivilligt arbejde dvs design og/eller programmering på en velbesøgt ny chatside. For yderligere detaljer læs mine 2 tidligere indlæg. Eller hvis I vil have noget uddybet så spørg :)

Indlæg senest redigeret d. 10.10.2007 17:16 af Bruger #12590
regner med at arbejde videre på egen hånd.

Indlæg senest redigeret d. 16.10.2007 22:29 af Bruger #12590
t