Pris på spilprogrammør

Tags:    snak

Hej.

Hvad koster det ca. at få en spilprogrammør til at programmere et tekstbaseret internetspil med følgende funktioner:
Smsbetaling
Evt. Dankortbetaling

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil sige at jeg kan gøre det for ca 15000 kr.

JEg er server uafhænig og kan både programmere til PHP og ASP.NET 2.0 servere

Men vil sige det er forholds vist dyrt især de to metoder du efterspørger kodster ekstra.

SMS: Er ikke sikker men vil tro nogle hundrede kroner hver måned
Dankort: Tror det er noget med 4000kr om året og 10000 i oprettelse men er ikke sikker

Hvis det er den slags tekstbaceret spil du taler om som jeg tror, så vil det altså ikke tale lang tid at lære at gøre det selv, men hvad dankort og sms angår, ja det koster altså.

Hej Martin,

Det er svært at vurdere prisen uden en fyldestgørende beskrivelse af resultatet du ønsker. Jeg vil antage at du ønsker at holde det fulde design dokument hemmeligt, og at det er derfor det ikke er beskrevet her.

Jeg vil opfordre dig til at overveje at vise din fulde dokumentation til konceptet, for et tilbud. Enten kan dette sendes privat, ellers kan det placeres offentligt. Ved en offentlig placering vil det give "beflokningen" her mulighed for at komme med konstruktiv kritik og forbedringer til konceptet. Eller mugligvis gratis arbejdskraft, hvis nogen bliver hooked på ideen.

Held og lykke med projektet. Jeg har sendt en privat besked i forbindelse med emnet også.

Med venlig hilsen
Ieet

15000 for et spil med sms og dankort!!! det er 14 dages arbejde (hvis man antager at en udvikler i gnsn får omkring 30k om måneden) Tror lige det er i underkanten, det skal jo også hænge sammen...

Hej igen.

OK, det giver mig lidt et indblik i priserne på sådan noget.
Du vil gerne for 15000 kr. og så nøjes jeg bare med SMS-betaling?
Har du et eksempel på noget du har lavet, som jeg kan se?

SMS kommer oven i, men jeg arbejder i øjeblikket på et CMS system med WYSIWYG Editor og har også begydt på et spil i sin tid men så blev jeg aldrig færdig... du kan skrive til mig på melgaard at tixz dot dk

t