delphi 5 editor

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
ja jeg har virkelig ikke kunne finde nogen der er gratis og virker oj ja jeg har googleet det mange gange

20 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 18 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
og kan jeg ikke åbne denne her tråd igen så den ikke er lukket ?

Du kan ikke åbne den igen

Det du mangler er Turbo Delphi Prerequisites som opdaterer/installerer nogle bestemte ting på din computer som det nye delphi skal bruge. Der er et link på samme side til et mirror som har dem

Du kan ikke åbne den igen

Det du mangler er Turbo Delphi Prerequisites som opdaterer/installerer nogle bestemte ting på din computer som det nye delphi skal bruge. Der er et link på samme side til et mirror som har dem

jeppe det er på denne her side ikke http://www.delphipraxis.net/turbo_delphi_download.php

men kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal downloade :(

Indlæg senest redigeret d. 10.10.2007 14:25 af Bruger #11220
du skal have prereqs_en.zip og TurboDelphi_en.exe.

evt. kan du også hente turbodelphi_de.iso.zip istedet som skulle have begge dele inkluderet.

I pakken vil der sikkert være en README eller INSTALL som forklarer hvordan de forskellige ting skal installeres

du skal have prereqs_en.zip og TurboDelphi_en.exe.

evt. kan du også hente turbodelphi_de.iso.zip istedet som skulle have begge dele inkluderet.

I pakken vil der sikkert være en README eller INSTALL som forklarer hvordan de forskellige ting skal installeres

jeg kan ikke installere preeqes_en.zip ? har ikke prøvet det andet men skal nok lige gøre det

Hey Kristian,
hvorfor kan du ikke installere preeqes_en.zip? får du nogen fejl meddelelse?

Hey Kristian,
hvorfor kan du ikke installere preeqes_en.zip? får du nogen fejl meddelelse?

i den der pakke er der jo mange ting med i den der preeqes
men hvorfor ved jeg ikke kan jeg prøve at insatllere en af tingene i pakken igen

i den der oreeqes_en hvad skal jeg installere fra den pakke ?

alt

der er muligvis en tekstfil med rækkefølgen ellers skal du bare tage det fra en ende. Muligvis er der nogle af programmerne som vil klage over at der er en anden der skal installeres først

<< < 12 > >>
t