freeware

Tags:    delphi

må jeg lægge et program som er lavet i delphi 6.0 personal til gratis download på min side?????

******************
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
******************



9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I personal License Aggrement står der:

4. LICENSE TERMS FOR THE WORKS YOU CREATE USING BORLAND DELPHI PERSONAL VERSION 6
You may not use the Software for any commercial, business, governmental or institutional purpose of any kind ("Noncommercial Purposes"). Borland grants to you as an individual, a personal, nonexclusive license to install and use the Software for the sole purposes of designing, developing and running, in source and compiled form, the works which you create for your own personal Noncommercial Purposes, using the Software ("Works"), subject to the restrictions in this License Agreement. You may distribute your Works to others.
!!!!!!!!!!You may not receive any direct or indirect compensation for the distribution or use of your Works!!!!!!!!!!

Mvh.
Rune Jensen



må jeg lægge et program som er lavet i delphi 6.0 personal til gratis download på min side?????

******************
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
******************


Har du betalt for delphi?

Med venlig hilsen
Frede_Manden



Delphi Personal er en gratis udgave af Borland's Delphi. Du må kun lægge dine programmer ud på nettet hvis de er til gratis download!

[Redigeret d. 09/01-04 07:37:37 af Jonas (Decko)]



Delphi Personal er en gratis udgave af Borland's Delphi. Du må kun lægge dine programmer ud på nettet hvis de er til gratis download!


Du må faktisk ikke modtage penge direkte eller indirekte for programmer skrevet i Delphi 6 på nogen måde. Ikke engang donationer.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk



Du må faktisk ikke modtage penge direkte eller indirekte for programmer skrevet i Delphi 6 på nogen måde. Ikke engang donationer.


Er det ikke kun personal udgaven? Ellers har jeg da ikke tænkt mig at lege med Delphi længere..


--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin



Jo det er vist kun persomanl...
Mvh.
Rune Jensen



I personal License Aggrement står der:

4. LICENSE TERMS FOR THE WORKS YOU CREATE USING BORLAND DELPHI PERSONAL VERSION 6
You may not use the Software for any commercial, business, governmental or institutional purpose of any kind ("Noncommercial Purposes"). Borland grants to you as an individual, a personal, nonexclusive license to install and use the Software for the sole purposes of designing, developing and running, in source and compiled form, the works which you create for your own personal Noncommercial Purposes, using the Software ("Works"), subject to the restrictions in this License Agreement. You may distribute your Works to others.
!!!!!!!!!!You may not receive any direct or indirect compensation for the distribution or use of your Works!!!!!!!!!!

Mvh.
Rune Jensen


så må jeg vel?
(det siger min gebrokne engelsk ihvertifald)
******************
*Fishing is a lifestyle*
*Like Computer is *
******************



Ja det må du gerne men du må ikke hverken tage penge for det eller modtage donationer:(
Mvh.
Rune Jensen



Du må faktisk ikke modtage penge direkte eller indirekte for programmer skrevet i Delphi 6 på nogen måde. Ikke engang donationer.

Er det ikke kun personal udgaven? Ellers har jeg da ikke tænkt mig at lege med Delphi længere..


Jo selvfølgelig (My bad). Det er kun Personal udgaven det gælder for. Har du en lovlig Delphi Professional/Enterprise/Architect kan du tage ligeså meget for dine programmer som du ønsker.

--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk



t