Gigahost.dk ?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej!

Dette er første gang jeg skal ud og købe et webhotel og domæne. Jeg har kun brugt free hosting før.

Derfor her jeg kig på gigahost.dk De ser nu rimelig gode ud mht plads, MySQL databaser, trafik etc.

Men er det bare tom snak? Er der nogen, som bruger dem og kan anbefale / ikke kan anbefale dem???

Og hvordan med backup? Det kunne jeg ikke finde på siden.

På forhånd tak!

12 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
One er nok bedst, hvis det er et community, jeg så et community der var hos gigahost, der var 30 på, og gigahost deaktiveret skidtet...

haha nej
GIGAHOST KAN IKKE BRUGES TIL NOGET SOM HELST DE HAR DEN ENE FEJL EFTER DEN ANDEN.

I hele 2008 har de smadret min side. bedst som jeg arbejder går siden i stykker tror det er min programering og fejlsøger kun for ende med serveren går helt ned .

lige brugt 12 timer i nat på bygge min side op efter sidste nedbrud .står op arbejder yderligere 4 timer på siden pludselig melder siden fejl nægter selvflg tro det er giga for vel 10 gang i år så fejlsøger og ender med serveren står helt af igen.

har gang på gang kontaktet support men hvad nytter det de siger nu er fejlen rettet jeg står tilbage med ingen side.

før giga havde jeg B-One (nu one.com) aldrig oplevet en eneste dfejl hos dem men detsværrer ændrede de opsætning og det passede ikke til mit CMS system derfor gik jeg over til gigahost og det fungerede ok i vel ca et år.

i 4 uger har jeg ike kunne opdatere php.ini de ender med efter 10 dage svare at nu burde det virke, om jeg gider tjekke og melde tilbage jeg tjekker men nej det virker stadig ikke, gigahost er totalt useriøse, eneste positive er jeg har lært en hel masse om opsætning af min side.
jeg kan ikke komme hurtigt nok væk derfra.

tjekker man deres drift. passer den ikke en meter de har ikke skrevet 1/10 del af deres fejl på.

og selv hvor de har haft brug for lukke serveren ned underetter de ikke brugerne om det i forvejen, ej heller mailer de en når deres server går ned det må man selv opdage og melde retur til dem.

noget jeg også har bedt dem om gøre. men nej de lyver blot og lover et nu bliver det bedre.

lad dette være en advarsel til alle der har mod på starte egen side

BRUG IKKE GIGAHOST.!!!

<< < 12 > >>
t