Gigahost.dk ?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej!

Dette er første gang jeg skal ud og købe et webhotel og domæne. Jeg har kun brugt free hosting før.

Derfor her jeg kig på gigahost.dk De ser nu rimelig gode ud mht plads, MySQL databaser, trafik etc.

Men er det bare tom snak? Er der nogen, som bruger dem og kan anbefale / ikke kan anbefale dem???

Og hvordan med backup? Det kunne jeg ikke finde på siden.

På forhånd tak!

12 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Brug one.com de er super billige, har næsten 100% oppetid (har aldrig opdaget at de har været nede) og så har de en super god service.

Brug one.com de er super billige, har næsten 100% oppetid (har aldrig opdaget at de har været nede) og så har de en super god service.

One.com kan på ingen måde dyste med Gigahost i kvalitet, på nogen som helst områder. Beklager at måtte sige det, men Gigahost er dyrere, simpelthen fordi du er så godt som garanteret topkvalitet ;-) One.com er discount-hosting.

Til spørger: Gigahost er nogle velrenomerede og stabile hosts, og så har de en menneskelig og tilgængelig support. Kvalitet for pengene.

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2007 20:08 af Bruger #8223
Jeg har ikke selv prøvet gigahost men prøv at google dem. Jeg fandt bla. dette indlæg der måske ville bekymre mig lidt: http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_udbydere_webhotel/default.asp?messageid=%3C461c01bb%240%242099%24edfadb0f%40dtext02%2Enews%2Etele%2Edk%3E

Jeg vil sige at kommer du fra freehost og bare skal bruge et webhotel til at "lege" med så kan one.com være lige så godt efter min mening.

Vil du derimod i gang med et 10.000 brugers projekt af en art tror jeg ikke nogle af de nævnte hosts er at anbefale :)

Indlæg senest redigeret d. 29.09.2007 22:33 af Bruger #6528
jeg har 3 domæner hos one.com og har ALDRIG haft problem og har haft domæner hos one.com i flere år

Nogle gange er livet så simpelt at du får hvad du betaler for.

Hej og tak for svarene alle!

Jeg har selv haft kig på one.com, faktisk har min far sit webhotel der, men jeg kan ikke lide deres kontrolpanel.

Men hvis de er bedere end gigahost, så er det det jeg vælger!

De lukker ikke tilfældigvis ens webhotel hvis man har et par filer som f.eks. wallpapers, musik og små programmer liggende til download (naturligvis ikke ulovlige ting) ?

Kasper, one.com er *gode nok* til de fleste ting, men bedre end Gigahost bliver de _aldrig_. Det er det samme som at kalde Rema1000's spegepølse bedre end den spegepølse man får special-leveret fra slagteren - der er simpelthen tale om to vidt forskellige ligaer!

Hvis du er _meget_ kvalitetsbevidst bør du slet ikke overveje om one.com kan erstatte Gigahost. Er dit projekt ikke videre stort og vigtigt, kan du dog sagtens slippe afsted med one.com, da Gigahost muligvis vil være overkill.

Per, god med dit synspunkt også!

Min side vil blive en personlig side hvor jeg vil tilbyde web, grafik etc design, blogge lidt, have et forum og noget grafik etc liggende til download... Så stort og stort, det ved jeg ikke. Men det skal være en host, som er stabil og ikke har for mange problemer.

Til det, er one.com ganske tilstrækkeligt, skulle jeg mene. Men for moderate til større communities, bør man undgå one.

Mange tak for svarene, alle. Det bliver gigahost.dk

<< < 12 > >>
t