Tags:
php
Jeg har installeret en shop fra OSCommerce, og installeret denne her contribution og har lidt problemer med at få den til at virke: [url=http://addons.oscommerce.com/info/4061/v,22]Quantity per attribute[/url]
Jeg har installeret alle ændringer incl. dem i Bugfix 2.
Jeg får imidlertid følgende fejl:
Warning: Missing argument 2 for tep_get_products_stock(), called in /usr/home/web/web207912/includes/modules/product_listing.php on line 133 and defined in /usr/home/web/web207912/includes/functions/general.php on line 119
Problemet er at product_listing.php ikke er med i den contribution, og php kode er ikke min stærke side.
Så, hvordan skal syntaksen være, når jeg skal have det "Missing argument 2" med i product_listing.php.
Linie 133 i product.listing.php ser således ud:
if (tep_get_products_stock($listing['products_id']) > 0) { <--- problemet er i denne linie.
Linie 119 i generel.php ser således ud:
function tep_get_products_stock($products_id,$products_attributes_id) {
Det den gerne skal løse er, at jeg har eksempelvis 2 attributter med en mængde på f.eks. 5 hver. Hvis en kunde forsøger at købe 6 stk. af det ene produkt, så skal vedkommende have den sædvanlige melding om at der ikke er varer nok på lager o.s.v.
Jeg kan få det til at virke, hvis der ingen attributter er på en vare, men det skal jo gerne virke per attribut.