Gratis hjemmeside

Tags:    .net

<< < 12 > >>
hey har lige nogle spørgsmål....

1 hvor kan jeg få min egen gratis hjemmeside som jeg skal kunne designe? (ikk hvor de har lavet det som free webs...)

2 Hva er host named?

3 den skal kunne køre PHPBB

4 Det SKAL være .com

Indlæg senest redigeret d. 24.09.2007 16:10 af Bruger #12249
Frac.dk, ditnavn.frac.dk ? :P

Eller hotserv.dk :D
Ka---ka.hotserv.dk? :B

Hov glemte at sige den SKAL være .com og skulle kunne have PHPBB!!!

Du kan ikke få et gratis .com domæne. Hvis du kan finde noget bliver det nok i stil med www.ditnavn.somehost.com

Jeg vil foreslå at du køber et one.com hotel.

Det koster vel omkring 200 kr om året inklusiv domænenavn. Så koster det måske 150 kr eller sån noget i oprettelse.

Men alligevel så får du masser af plads samt email, domæne, mySQL, php osv.

Der er næsten aldrig problemer eller nedetid.

Overvej denne løsning! Det er altså billigt i forhold til hvad du får...

der er jo også muligheden for at bruge helt op til 10kr om måneden for en ordenlig host hvor man ikke er begrænset.

Jeg vil foreslå at du køber et one.com hotel.

Det koster vel omkring 200 kr om året inklusiv domænenavn. Så koster det måske 150 kr eller sån noget i oprettelse.

Men alligevel så får du masser af plads samt email, domæne, mySQL, php osv.

Der er næsten aldrig problemer eller nedetid.

Overvej denne løsning! Det er altså billigt i forhold til hvad du får...

jeg må desvärre sige, som kunde på en del år efterhånden, at one.com er det ringeste webhotel jeg har oplevet. Deres servere er mögustabile, og er alt for ofte nede, eller på anden måde utilgengängelige. Supporten er arrogant og flintrende ligeglade, og ser alt som sit snit til at afbryde support-sessionen.
"Brugere af Internet Explorer får at vide at serveren ikke kan findes. Brugere af Firefox får bare en blank side. Ved du hvad der kan väre galt?"
Svaret var:
"Vi yder ikke support på Firefox."

Jeg er ked af at sige det, men det skal man altså ikke finde sig i. Jeg skifter udbyder til foråret.

Per Sikker Hansen

så er du meget uheldig, jeg har haft 3 domæner, og har været kunde hos one.com i flere år faktisk 3 år tror jeg nu, har ALDRIG! haft en eneste nedtur, aldrig haft et eneste problem, heller ikke med supporten angående med at komme ind og jeg bruger IE og folk med firefox kan sagtens besøge min side, det eneste jeg kan sige er at deres support er lidt dårlig

Ja men er det ikk mugligt at få et .com domæne gratis?

fx http://MITNAVN.hostnamed.com?

Per Sikker Hansen

så er du meget uheldig, jeg har haft 3 domæner, og har været kunde hos one.com i flere år faktisk 3 år tror jeg nu, har ALDRIG! haft en eneste nedtur, aldrig haft et eneste problem, heller ikke med supporten angående med at komme ind og jeg bruger IE og folk med firefox kan sagtens besøge min side, det eneste jeg kan sige er at deres support er lidt dårlig

Har du og mange andre besøgt din side flere timer om dagen hver dag? For den nedetid der er tale om, er "serveren kan ikke findes" i intervaller af mellem 10 minutter og en halv time. Det sker så mellem 0 og 10 gange om dagen, afogtil med uger imellem hver gang. Meget random, og meget irriterende. Hvis man ikke ofte er på sin side, vil man ikke se det, og det er derfor, mistænker jeg, at du ikke har lagt mærke til det.

<< < 12 > >>
t