andet farve i hveranden linie?

Tags:    php

Er der en nem forklaring på hvordan man laver sådan at eks.
-- Latest news --
(denne baggrund er hvid)Hej med dig
(denne baggrund er sort) hej med dig igen
(denne baggrund er hvid) o.s.v....
----------------

Ved ikke ellers hvordan jeg skal forklare det :)
Hvis der er kan i så komme med nogle eksempler?

Fold kodeboks ind/udKode 

I betragtning af hvor tit det her bliver spurgt hvor er det så ikke i FAQ'en bare en af de måder man kan gøre det på?

Fold kodeboks ind/udKode 

I betragtning af hvor tit det her bliver spurgt hvor er det så ikke i FAQ'en bare en af de måder man kan gøre det på?

Når jeg gør dette skriver den 100 af den samme "headline" - den skifter dog farve mellem hver linie.. Jeg ændrede så: "for($i=0;$i<100;$i++)" til "for($i=0;$i<1;$i++)" så viste den kun "headlines" en gang men alt var med lort baggrund. Ændrede jeg den til 2 var der 2 af samme headline.
?

jeg kan give dig den i ASP, så må du lige selv lave til PHP.. Det er en simpel IF Then:

Fold kodeboks ind/udKode 

i dette eksempel er det tablet der skifter farve, du kan også lavet det så det kun er "<td>"'en

Ved ikke om det er til at se sig ud af.?

det var dig der bad om sort og hvid baggrund.

Det med den samme headline forsår jeg ikke helt hvor du vil hen med, troede bare du ville vide hvordan man lavede sådan en baggrundsskifter. Hvis du vil have en varierende headline må du lige forklare hvad du forventer den skulle skrive.

det var dig der bad om sort og hvid baggrund.

Det med den samme headline forsår jeg ikke helt hvor du vil hen med, troede bare du ville vide hvordan man lavede sådan en baggrundsskifter. Hvis du vil have en varierende headline må du lige forklare hvad du forventer den skulle skrive.

Jamen lidt som du kan se her. http://slap.dk/slshow.asp?pageID=stillingen&turnmenu=cs16

Det jeg skrev kan uden man skal være særligt indsigtsfuld sagtens rette til et while loop over et mysql result.
Fold kodeboks ind/udKode 

Det var lige det, mange tak! :D
Undskyld jeg ikke kunne formulere mig ordenligt.

t