webhotel med asp.net

Tags:    .net

<< < 12 > >>
Jeg skal bruge et webhotel med asp.net :roll:

Hvad kan I anbefale af danske webhoteller ? ?

Indlæg senest redigeret d. 21.09.2007 12:05 af Bruger #10441
Jeg bruger Concor og de har været udmærket. Der har været nedetid et par gange, men det er blevet ordnet meget hurtigt. Så på en ti-skala giver jeg dem 8.

one.com de tillader asp men ved ikke med asp.net men jeg har 3 domæner der og giver dem 10 ud af 10, aldrig nedeture

one.com har ikke asp.net

Men de er rigitge gode :D "10 ud af 10"

Min programmøren vil helst arbejdet i ASP.NET

Indlæg senest redigeret d. 21.09.2007 12:43 af Bruger #10441
jeg ville ikke anbefale concor.dk har ikke de bedste erfaringer med dem. Til gengæld tilbyder www.unoeuro.com asp.net og dem har jeg indtil videre ikke noget dårligt at sige om

concor.dk er Microsoft Gold certified parter

unoeuro.com er Microsoft certified parter

Hvad er forskellen på Gold og ikke Gold ? ? :roll:

Hvor mange penge de tjener til Microsoft.

Hold jer fra one.com - de har elendig stabilitet og arrogant support.
jeg mener at web10.dk har asp.net support.

Jeg har selv ved unoeuro. Godt nok får man ikke så meget plads, men hvis man alligevel ikke har brug for mere synes jeg det er ganske fornuftigt.

one.com er fantastiske, angående deres servere, jeg har aldrig nogensinde haft et eneste problem med min hjemmeside ALDRIG og jeg har 3 domæner = 3 webhotels NEVER PROBLEMS, men kan så sige at deres support kunne forbedres men deres servere er der intet galt i.

one.com er fantastiske, angående deres servere, jeg har aldrig nogensinde haft et eneste problem med min hjemmeside ALDRIG og jeg har 3 domæner = 3 webhotels NEVER PROBLEMS, men kan så sige at deres support kunne forbedres men deres servere er der intet galt i.

one.com har ikke understøttelse af .net fordi de kører kun på Unix-servere. Derfor er de ikke interessante for spørgsmålet i denne tråd.

Jeg har brugt Web10.dk i lang tid og de er ganske udemærkede. De er meget sjældent nede og de understøtter .net 2.0 på deres Microsoft servere. Eneste problem er at de ikke giver mulighed for at bruge MS SQL Server, men der følger en MySQL-server med til webhotellet så det er til at tage at føle på. I deres FAQ er der guide til hvordan du bruger MySQL i .net.

<< < 12 > >>
t