side skift

Tags:    php

<< < 12 > >>
okay jeg har naesten fixede min hjemme side men jeg har et lille problem der er uafklaret.
jeg har en liste over klienter (10000 records) men når jeg trykker tilbage i mit php går den helt tilbage til for siden som den ikke skulle :)

Fold kodeboks ind/udKode 

men det virker ikke :)

kig på www.isales-online.com
username: udvikleren
pw: kodeord

jeg disable den account om 2 dage så hvis en eller flere personer kunne kigge på det ville det være rart.

jeg vil havde at den går tilbage til den side hvor man klikkede ind på den "record"

der vil blive delt point ud :D
max er 30pts!

11 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Send din "rows" værdi med rundt på siderne i urlen.

Det vil blive noget a'la:
manor.php?i=info&id=207&rows=400

Når man trykker på send, poster den værdier til:
manor.php?id=207&action=save&rows=400

Når du sender brugeren tilbage (redirect):
manor.php?i=info&id=207&rows=400

På den måde kan "back"-linket skrives med:
'manor.php?rows='.((int)$_GET['rows']);

Eller du kan proppe den i en session.:
'manor.php?rows='.((int)$_SESSION['rows']);

Indlæg senest redigeret d. 17.09.2007 14:56 af Bruger #10216
Af hvad jeg umiddelbart kan se, skriver den ikke $rows ned i dit link, hvor får du variablen fra på siden?

Desuden, hvis du ikke er klar over det, er siden ret fucked i firefox.

Edit: har uploadet et screenshot
http://img167.imageshack.us/my.php?image=isaleskd5.jpg

Indlæg senest redigeret d. 17.09.2007 11:42 af Bruger #7944
i links skal da altid være href="" og ikk href='', skal der ikke :)?

Af hvad jeg umiddelbart kan se, skriver den ikke $rows ned i dit link, hvor får du variablen fra på siden?

Desuden, hvis du ikke er klar over det, er siden ret fucked i firefox.

Edit: har uploadet et screenshot
http://img167.imageshack.us/my.php?image=isaleskd5.jpg

hehe ja ved jeg godt... har ikke rette det med xhtml endnu... det er noget jeg vil arbejde på når mit side skift virker :<

her er resten af koden det her skulle hjælpe :d tak for dit hurtigt svar Christian.
Fold kodeboks ind/udKode 

billede hvor du kan se rows i action :p
http://img453.imageshack.us/my.php?image=annoyingxc2.jpg

Indlæg senest redigeret d. 17.09.2007 12:09 af Bruger #12401
det ser da ud til at virke fint nok på isales-

det ser da ud til at virke fint nok på isales-

hehe ja alt næsten.. men hvis du f.eks går ind på en side og retter i information og trykker save og så back knappen jeg har lavede... går den tilbage til side 1 ;< selvom du er på side 300... :D

igen tak for det hurtige svar! <3

Gnu,

Tak for dit svar jeg giver dig 25 pts fordi det virker nu med nogen rettelser men det virker... har kun et problem tilbage (oops! :), jeg er sikker på at gnu kan sikker hjælpe med det her igen. ), nu når jeg saver smider den rows=200 den smider nummeret væk er der en eller anden måde man kan få det til at virke :D så den gemmer nummeret selv om man trykker save :D?

tak for hjælpen

Så vidt jeg kan se har du heller ikke skrevet nogen $rows værdi når du trykker på save knappen? :)

dette er koden til save button.

<form name="save" method="post" action="manor.php?id=<?=$manor_info[id]?>&action=save">

<tr><td height="30" valign="top" colspan="3"><input type="submit" value="Save"></td></tr>

hvordan skal det skrives r ikke sikker har prøvet mig frem men unden held.

ret:
<form name="save" method="post" action="manor.php?id=<?=$manor_info[id]?>&action=save">

til:
<form name="save" method="post" action="manor.php?id=<?=$manor_info[id]?>&action=save&rows=<?=$_GET['rows']?>">

ell.:

<form name="save" method="post" action="manor.php?id=<?=$manor_info[id]?>&action=save&rows=<?=$_SESSION['rows']?>">

Indlæg senest redigeret d. 17.09.2007 19:14 af Bruger #10216
<< < 12 > >>
t