Slags galleri system (betaler 300 for det)

Tags:    php

Hey rowlere..

Min mor har brug for noget hurtigt. Rigtig skal jeg jo have få lavet det, men jeg er under udvikling og er ikke istand til det endnu..

Min mor (og jeg) har denne her hjemmeside www.minkaninus.dk vi skal have lavet et system.. Det kommer her:

man skal kunne: Oprette kategorier (se www.minkaninus.dk >> vores unger), slette kategorier. Tilføje unger/billeder plus kommentar, pris og navn.. ..

jeg sender designet om hvordan det skal se ud via et link.. altså f.esk "KATEGORI SKAL STÅ HER" NAVN HER OSV.. så er det bare at indsæte $row[navn] der hvor jeg skriver det skal stå

lige igen

Opret kategori
Opret kuld i kategori (eks: brunella kuld 1, brunella kuld 2) osv
Opret billede, navn på kanin, pris, køn og en vigtig ting: Status: Reserveret/ledig/solgt.

og så selv slet/ret kategori/unge/kommentar osv
Jeg sender selv designet hvordan det skal se ud, så du skal bare indsætte f.eks: $row[navn] der hvor jeg siger det..

Når man opretter f.eks: "kuld 1" i kategori "Brunellas unger" skal man vælge: "Født:, salgs-klar:, far:"

div

man skal kunne loggeind som admin, (jeg skal nok lave login!) og derefter oprette/slette/rette kategorier..

noget vigtigt er! Når man vælger "opret kategori" skal man vælge:

Overskrift billede, "gennemse på pc"
Navn på kanin:
Link til "Læs mere om $row[navn] (du ved nok )

Div: Læs mere om kanin, kommer man ind på en side (som jeg manulet lave via min editor) hvor der står information om moder kaninen.. Det skal bare være et link .. Ps. man SKAL ikke udylde link .

Jeg har kopieret dette fra en messenger, så tag jer af det ser lidt underligt ud xD.

Vi snakkes vidrer over MSN messenger.. Jeg tilbyder 300 for det..

Skriv hvis i er intreseret her i chatten, derefter giver jeg min msn email ;-)

Har adgang til: Php5 / php 4, Phpmyadmin (mysql) og alt andet.
Har en one.com server, (skifter idag).

vi ses

p.s. drop dumme kommentare, bevar nyttige xD

Jeg er i øjeblikket ved at lave et sådant system, bare med hunde. Jeg får dog liiidt mere for at lave det.

Rowlere? Ahva?

fejl :P

ok Martin. Jeg er også lige glad.. Jeg har allerede fået en til at lave det.

t