Jeg river sgu snart håret ud af hovedet på mig selv...suk
For nogle måneder siden mistede jeg min pc pga. et lynnedslag- et meget stort tab!
Nu har jeg imidlertid været oppe med læderet og har købt en sprit ny AMD 64 4200+ dual core! Det skulle jo være en ganske nice pc, men nej.....mit uheld vil ingen ende tage!
Jeg fik en XP home edition med da jeg købte min gamle pc! Jeg bestilte ikke en 64 bit xp eller vista med da jeg jo troede at min gamle windows ville være helt fin! Men nej....jeg kan ikke bruge den på min nye pc! Den er installeret på den nu, men den udløber om 22 dage!
Mine store forventninger til min nye pc er næsten blevet opfyldt, men når jeg skal pakke bitte små filer på 5-15 kb ud på den tager det op til ½ min pr. fil (ikke så fedt når man har 3 gb. skins til sims2 som man gerne vil have installeret)Desuden fryser den hele tiden- hvilket er ret irriterende npr man sidder og laver noget!
Nå men mit problem liiige nu er, at jeg har været inde på Microsofts hjemmeside og hente den xp pro 64 bit man kan få gratis i 120 dage! Den ligger i en rar fil, som jeg har åbnet til en anden mappe! I den nye mappe ligger der 4 mapper (AMD64, DOCS, I386 og SUPPORT), en setup fil, en read me fil og 2 små filer (Win51 og WIN51AP)! Jeg læste på microsofts hjemmeside at den fil jeg hentede var en iso fil, og jeg har læst rundt omkring på nettet at jeg skal brænde den som et image- er det setup filen, eller er det alle filerne i mappen?? Hvis det er alle filerne i mappen, så vil den heller ikke brænde dem.... ?? ..............Nero programmet kan bare ikke finde nogen iso fil i mappen..... Hvad gør jeg forkert?? Håber at der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig, inden jeg går grædende i seng....snøft
På forhånd tak
Christina
Indlæg senest redigeret d. 13.09.2007 01:54 af Bruger #12449