Php forum

Tags:    php

Hej

Jeg har nogle spørgsmål:

1. Hvordan for jeg php forum på min hjemmeside

2. Hva er det bedste program at redigere din hjemmeside med?

Hey KA KA

1. Hvis du ikke selv vil lave et php forum til din hjemmeside, er jeg sikker på at der vil kunne findes mange gratis forums ved at søge på google.

2. Personligt bruger jeg Notepad++ til at redigere, jeg synes det er godt, mest fordi det kan give koden farve. Men det afhænger jo af dit behov...

Det nemmeste vil være at bruge phpBB. Det er formentlig det mest populære på nettet og er nemt at sætte op, men også ret stort og kræver mySQL.. Du finder det på www.phpbb.com

Ellers er der en masse mindre tiltag til fora rundt omkring, og som Jonas foreslår er det nemmeste nok at gå Google.. Held og lykke..

Gutten som ejer udvikleren (Kasper) har et link i bunden af venstre side (se netværk), som peger på hostedscripts.dk. Her inde, er der et "messageboard" som ligger på hans server osv. Det eneste du skal gøre er at lave et par kald til hans side, så har du dine beskeder.

Se mere her: http://www.hostedscripts.dk/messageboard/

Hva? jeg har været inde på phpbb.com men kan ikk downloade det det er ikk et problem at lave forumed men at downloade det indpå din side er

t