PHP-koder søges - byttehandel: kode for designs

Tags:    php

Hey!

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at poste dette indlæg, men ved ikke hvor ellers det skulle være.

Derfor,
Søger jeg en php-koder som er frisk på et samarbejde. Et samarbejde hvori, du som koder, skal kode et site der skal indeholde brugersystem, forum (hvori det skal være muligt at byde på de forskellige indlæg), sms-gateway og profilsider (inkl. diverse).

I bytte kan jeg give webdesigns (hvor mange finder vi ud af), til hvad det end måtte være. Jeg har designet hjemmesider i nogle år efterhånden, og mit midlertidige portfolio kan ses her: www.marcfalk.com/portfolio/

Rækker dette ikke langt nok, er jeg villig til at supplere med en smule $$$

Er dette noget der kunne have interesse? Så send mig endelig en mail på; marc.falk@gmail.com

Jeg ser frem til at høre fra dig ;)

Hygge!
Marc F
www.marcfalk.com

Det er en fantastisk idé.

Dog lyder det som et større projekt du ønsker udviklet. Men du skal være velkommen til at forklare mig lidt mere om hvad det skal kunne. :)
Så kan vi tage den derfra.

byde på et forum indlæg?

byde på et forum indlæg?

Ja, når en bruger opretter et indlæg, så skal andre kunne byde på tråden. Dvs. angive, hvad den for dem er værd.

Det er en fantastisk idé.

Dog lyder det som et større projekt du ønsker udviklet. Men du skal være velkommen til at forklare mig lidt mere om hvad det skal kunne. :)
Så kan vi tage den derfra.

Jeg kontakter dig snarest :)

Men du bruger wordpress... findes der ikke et eller andet plugin til det, som kan det du vil have?

Men du bruger wordpress... findes der ikke et eller andet plugin til det, som kan det du vil have?

Dette har overhovedet ikke noget med min blog at gøre :) , men jo sikkert.. der er efterhånden alt til wordpress :)

Evt. andre interesserede ? :)

Søger du stadigvæk og hvad skal du have lavet? hele sites eller komponenter til eksisterende site ?

t