Start hjælp

Tags:    programmering

Hej jeg har virkelig brug for noget hjælp til det manager spil jeg har skrevet om tideliger så her er det jeg skal have hjælp til.

1. Hvordan laver man et log ind system.

2. Hvordan laver man simulations system til afvækling af etaper ( Bare nogle ider )

3. hvor kan jeg lære alt om det med PHP, Database, Java og ting jeg ellers skal bruge.

vis der er nogle der vil hjælpe med de spørgsmål vil det være en stor hjælp da jeg ikke ved hvordan man gør de ting

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
1. Der findes en god artikel her på udvikleren, som fortæller om det.

3. Prøv at kigge i vores PHP sektion.

Jeg er helt klar over at det skal være et cykel-manager spil, jeg skulle bare vide om du ville lave et cykel-spil med eller uden påvirkninger fra det virkelige liv.:) Simulationsdelen synes jeg skal være noget af det sidste, da det nok er sværeste. Du kan evt. spørge Cyanide pænt om de kan give nogle ideer til en 15-årig der vil lave et cykelmanagerspil. Du skal nok ikke forvente noget men det er altid forsøget værd:)

Indlæg senest redigeret d. 04.09.2007 19:32 af Bruger #12417

ok tak det vil jeg kigge på

ok tak det vil jeg kigge på

Hvilken slags managerspil vil du lave? Noget ala v-man eller hattrick. Eller lidt ligesom DRs og TV2s managerspil?:)

Nej jeg vil lave et cykel manager spil men jeg haar nogel problemer med hvordan jeg skal lave det jeg har iderne i hoveder men jeg kan ikke noget med php og java osv

men jeg har fået nogle ider ved atg spille hattrick ikke at jeg tager nogle af dem men efter et paar år med hattrick vil jeg gerne lave mit ejet manager spil

ok det vil jeg prøve er Cyanide god til sådan noget med spil

Cyanide er dem der har lavet PCM (Pro Cycling Manager)

Så ved de nok noget om det

t