Hvad for en knap er der blevet klikket på

Tags:    php

Jeg har en form i php og der skal være to knapper eks. "Gem og vend tilbage til startsiden" og "Gem ændringer" hvordan finder man ud af hvad for en knap der er blevet klikket på?

Nr. 2, hvorfor svare i ikke på tidligere tråde som ikke er blevet gjordt færdige :S har et eks. [url=http://udvikleren.dk/PHP/Thread.aspx/6/21820]her.[url]

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
HTTML kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

PHP kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Der er som regel 1 af 4 grunde til jeg ikke svare:
1. Jeg ved intet om det der bliver spurgt(tilfældet med easyphp)
2. Spørgsmålet er så mystisk at jeg ikke ved hvad der bliver spurgt om.
3. Det slet ikke et spørgsmål men en udviklingsopgave.
4. Jeg mener der er blevet svaret på spørgsmålet og eftersom at spørger ikke skriver noget antager jeg han mener det samme

Hey Morten,

ofte skimmer jeg kun lige fora'erne igennem og ser om der er noget der lige fanger min interesse.

Når jeg et par gange om måneden går forums igennem kigger jeg normalt bare om der er nogle der i forvejen er igang med at hjælpe og nogle gange datoen.

Derved opdager jeg ikke altid de tråde som er ½ besvaret, men smidder lige et svar derind jeg håber du kan bruge til noget :)

Ja, tak .. men det ville være en idè at smide tråde i toppen med de nyeste svar, kender det med at man kun lige kigger i toppen, men det er trælst hvis man har en i bunden og den aldrig bliver besvaret :P

Tak nørden, det virker og du får dine 20 velfortjente point :)

t