Tags:
programmering
Hej jeg har længe spillet manager spil på nettet og jeg tænkte gad vide hvordan man laver et selv og da jeg faldt over denne side om udvikling så tænkte jeg nu er det på tide jeg laver et selv min ide er at lave et cykel manager spil da jeg godt kan lide cykling og fodbold men der er for mange fodbold manager spil syntes jeg så det er ikke en god ide.
Jeg har fundet et sted hvor der er mulighed for det, og er igang med at skrive nogle ider ned.
Så vis der er nogle der ved hvordan man starter på sådan noget vil det være en stor hjælp da jeg er på par bund med java og det med HTML og hvad det nu hedder selv om jeg har lavet mange hjemmesider og har været på noget it kursus i 3 dag det er hvad jeg har af afering
7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
web10 understøtter ikke php ellre jo vis du valgte pakken til linux og ikke til windows
0
Du skal vel have gang i noget AJAX kombineret med noget php og MySQL.
0
OK tror du der er mugligt med Web10.dk det er meget billigt
0
0
jeg mener om du tror det er godt nok til et manager spilvis du ved hvad web10.dk
0
Nu ved jeg ikke så meget om manager spil, men hvis der er et eller andet der skal gøres igen og igen over tid skal du huske at det ikke er alle udbydere der tillader det.
Kan ikke lige se hvorfor du skulle gå igang med AJAX kan sagtens laves uden.
0
Okay så må jeg lige spørge om det er ok at jeg laver det