RAM..!

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Det har nok ikke så meget med udvikleren at gøre, men tænke det ikke gjorde noget at spørge, men er der nogen der ved hvad forskellen er på 2048 800MHZ og 4096 667MHZ, altså hvad ville være bedste..?

Håber der er nogen der ved det :D

4GB er et must i vista, hvis du vil bruge den som workstation, med vpc osv..

Og at sige en celeron med 512 mb ram er fin til 3d arbejde er noget der i mine øjne ligger så fjernt fra virkligheden.. Jeg kender ingen 3d folk der ville kunne arbejde på sådan en spand - renderinger med forskellige texttures vil tage evigheder, især uden et workstation grafikkort, som du nok heller ikke har i.

/JJ

Indlæg senest redigeret d. 03.09.2007 09:50 af Bruger #5789
Jo, jo. Jeg har skam en Radeon 9600 på 4x. Og jeg vil nok ikke mene min er god nok til pro arbejde, men jeg kan sagtens bruge den til alt, jeg ønsker.

Jeg synes nu også, at Vista er crap. :P

Daniel:
Nu er radeon hos ATI og geforce for Nvidia ikke workstation grafikkort men desktopgrafikkort - der er en væsentlig forskel - de hedder hhv ATI FireGL og Nvidia Quadro til workstation.

Ja det kan godt være mange mener vista er noget crap, men forsøger man at afvikle det på et system som du beskriver vil jeg nok give dig ret i at det vil være lidt crappy - Personligt er jeg utrolig glad for vista, men ja - det er en performance killer :).

Jonas >> hvad skal du bruge de ram til ?

/JJ

Tja, så længe jeg kan bruge den. :roll:

Undskyld det sene svar, men har haft lidt travlt.

Jonas >> hvad skal du bruge de ram til ?

Grunden til at jeg postede tråden var fordi en ven spurgte om jeg vidste hvad der var bedst, så ved ikke lige hvad han skal bruge den til, men tror jeg anbefaler de 4 gb ram.

Har selv en 2.2 ghz core 2 duo med 4 gb "langsomme" ram og et GeForce 8600M GT og kører Vista, som jeg er utolig glad for.

<< < 12 > >>
t