RAM..!

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Det har nok ikke så meget med udvikleren at gøre, men tænke det ikke gjorde noget at spørge, men er der nogen der ved hvad forskellen er på 2048 800MHZ og 4096 667MHZ, altså hvad ville være bedste..?

Håber der er nogen der ved det :D

Den ene har stor hukommelse, den anden hurtig. Sikke dilemma.

2 GByte Ram bør være nok, så køb den hurtige.

Ja, jeg vil nok mene at størrelsen vejer mest i denne sammenhæng, da der ikke er den store forskel i hastighederne.

Ja, jeg vil nok mene at størrelsen vejer mest i denne sammenhæng, da der ikke er den store forskel i hastighederne.

Hvis han vil have performance, så tror jeg lige før han skal vælge de hurtige ram.

mig bekendt er 2x667 mhz. ca 1333 som de "langsomme" der omtales..

De vil altså køre fint i et dual slot med en FSB på 1333 mhz.

Så det kunne vel være interessant at høre hvad de skal køre med.. det er stadig kun de helt nye core 2 duo der har behov for sådan en hastighed som de "langsomme" kan klare.

Han vil altså i mine øjne ikke få nogen performance forbedringer med mindre der er tænkt lidt mere over det.. Taler vi en clocket core 2... så ja - ellers ikke.

Jeg giver derfor Michael G 100% ret.. det er helt klart skønnest med 4Gb ram - især hvis man vil bruge vista til workstation.. der er 2 ikke nok.

/JJ

Indlæg senest redigeret d. 01.09.2007 00:55 af Bruger #5789

Jeg ved ikke lige hvad Jonas vil bruge computeren til, men jeg har kun 512 MB ram og jeg kan sagtens spille WoW, BF2 og lave 3D billeder og what-not. Og det er med en Celeron processor!

Jeg ved ikke lige hvad Jonas vil bruge computeren til, men jeg har kun 512 MB ram og jeg kan sagtens spille WoW, BF2 og lave 3D billeder og what-not. Og det er med en Celeron processor!

Jeg tvivler også du kan køre i fuld knald i BF 2. For der siger de faktisk anbefalet er 2Gbyte ram.

BF2 kræver "kun" 512 MB RAM i low-grafik, men det vil hakke en del. BF2 i high tager 1.4 GB RAM

Så, hvorfor så have 4GB?

Og forresten, det er jo egentlig kun 256 da resten bruges til Win+Background.

<< < 12 > >>
t