Omkodning af 'redirect'.

Tags:    php

Hej folks,

Jeg arbejder lidt med et webshop-system kaldet oscommerce, i dette system er jeg ved at "implantere" et modul der kan virke med en betalings gateaway fra fribetaling A/S.
Problemet er at dette modul er bygget til en standart oscommerce løsning, men min webshop derimod er ikke standart. Eks. er det i min shop ikke nødvendigt at oprette en bruger for at handle.

Så spørgsmålet går på hvordan jeg ændrer/omskriver denne kode, så jeg bliver sendt direkte til SSL-linien til den fil der hedder FILENAME_CHECKOUT_PAYMENT + at jeg skal have ordre nummer og beløb med, UAFHÆNGIG hvordan jeg er logget ind.

For hvis jeg outcomment hele koden, kan jeg godt komme ind på den sikre linie, men så mangler ordre nr. og beløb. Så der må være et stump kode som gør dette.

Fold kodeboks ind/udKode 

Bare kom med alt det input i kan. Tak.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ved at det er 'customer_id' samt 'sendto' der skal "sammenkobles" og disse skal ligemeget hvad sendes til 'FILENAME_CHECKOUT_PAYMENT' det skal så foregå gennem SSL.

Da der ikke har været nogen form for aktivitet i denne tråd, tilbyder jeg nu 300 DKK til den der kan kode et stykke kode der virker. I må også meget gerne skrive jeres msn da det går hurtigere. Tak.

Mvh. Anders
Pedersen Import I/S

BUMP.

Kom nu vi finder ud af koden i fællesskab.

Smid jeres msn, mangler en php-programmørers hjælp!

PLEASE. ;)

Lønningen er steget til 500 DKK. for at fikse dette lille stykke kode. Kontakt mig venilgst på msn: anders_p15@hotmail.com

Eller bare skriv her... Tak.

t