Win XP ikoner.?

Tags:    diverse

Hej alle..

Jeg har fået et ret irriterende problem..

Jeg sad den anden dag, og prøvede at installere et program, som skulle kunne finde nogle XP ikoner ( http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Misc__Utilities/XP_Icons.html ), men da jeg afinstallerede det, blev alle mine billedefilers ikoner lavet til sådan et "ukendt-filtype" ikon :S

Er der nogen der ved hvordan jeg får lavet det om igen.?

Indlæg senest redigeret d. 29.08.2007 20:59 af Bruger #8773
Hej alle..

Jeg har fået et ret irriterende problem..

Jeg sad den anden dag, og prøvede at installere et program, som skulle kunne finde nogle XP ikoner ( http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Misc__Utilities/XP_Icons.html ), men da jeg afinstallerede det, blev alle mine billedefilers ikoner lavet til sådan et "ukendt-filtype" ikon :S

Er der nogen der ved hvordan jeg får lavet det om igen.?

En rimlig let måde er at klikke på et ikon og vælget bileldeprogram der skal være standart og så vælge brug dette program permanemt.

alternativskal du ind i denne computer > funktion > mappe indstillinger > [filtyper]

her kan ud så rediger alle filtyper og ders programmer samt det ikon der høre til.

Det er selvfølgelig en fejl fra min side at jeg ikke fik skrevet det, for det har jeg faktisk allerede prøvet :/

Jeg har ingen idé om hvad der er galt.. Har prøvet at skrifte programmer og alt muligt, men det virker stadig ikke :S

Altså billedet åbner godt nok i det rigtige program, men der er ikke noget ikon :S

Det er selvfølgelig en fejl fra min side at jeg ikke fik skrevet det, for det har jeg faktisk allerede prøvet :/

Jeg har ingen idé om hvad der er galt.. Har prøvet at skrifte programmer og alt muligt, men det virker stadig ikke :S

Altså billedet åbner godt nok i det rigtige program, men der er ikke noget ikon :S

Så går du ind i denne computer > funktion > mappe indstillinger > [filtyper] -> vælg filtype -> vælg avanceret -> vælg skift ikon.

klik evt. på gennemse hvis ikonet ikke er der!

eller er det det du har prøvet?

tusind tak :)

det virker nu :D

Ikke 100% som du sagde, men det var tæt på ;)

tusind tak :)

det virker nu :D

Ikke 100% som du sagde, men det var tæt på ;)

:)

t