Slags "upload " system.. Bare en tanke :P

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hey udviklere.. Tænkte lige over noget..

Brude det egentelig ikke være nemt at lave et uploads system?.. Jeg mener.. Man laver en normal login system. det er 1 ting.. Derefter laver man denne kode...

upload.php:

gennemse fil. Value="fil"

get.value("fil").send("view.php").ElementGet

lol.. det var bare skriveri i frit fald:P

den uploader den fil, som brugeren skriver i "fil" altså man sætter en "gennemse" knap på. Så i php'en så står der vis fil der inde skriver man: $fil , altså den fil som bruger har lavet, og så brude den egentelig være en upload ting som utube :P hvis jeg får en "vis film" kode altså en simpel kode hvor man kan se en film på, kunn jeg uddybe mig.

jo det er absolut ikke svært at lave en light version af youtube. Problemet ligger i at få det hostet. Ingen udbydere med gratis trafik ville tillade en sådan tjeneste i ret lang tid. Så du ville nok være tvunget til at punge op for trafikken så snart de besøgende strømmer ind ;)

Ja det fandt jeg også ud af igår på one.com's 24/7 support.. men hvorfor tillader de dog ikke det?

- sej hjemmeside!

Så den lige :P hvor fra har du fået designet?

- sej hjemmeside!

- sej hjemmeside!

tak, det er hjemmestrikket :)

nice...

Har tænkt mig at købe en server, altså et program fra Microsfot som jeg bare installere på min pc... kan du anbefale noget spicelt`?.. max 2000 kr :P

hvordan kan du dog lave sådan et design?.. hvad bruger du af programmer?

øhmm.. nåår ja.. 1 spørgmsål ad gangen :P...

deler det lige på i grupper :D

1) Har tænkt mig at købe en server, altså et program fra Microsfot som jeg bare installere på min pc... kan du anbefale noget spicelt`?.. max 2000 kr

2) hvordan kan du dog lave sådan et design?.. hvad bruger du af programmer?

altså at hoste selv ville være at skyde sig selv i foden. For det første er en windows server meget dyrere end 2000 kr. og for det andet er omkostningerne ved en ordentlig linje og vedligehold alt for store hvis du kun hoster en side på det.

Designet er lavet med photoshop og en almindelig html editor som TSW webcoder eller notepad hvis man er til sådan noget :)

<< < 12 > >>
t