Respons på side

Tags:    php

Jeg kunne godt tænke mig at høre noget respons på den hjemmeside jeg har lavet i PHP. Jeg kunne også godt tænke mig at høre noget om designet. Jeg har valgt at holde designet ret clean fordi jeg hellere fokusere på funktionerne.
Siden hedder forresten http://www.uploads.hotserv.dk/ .. I er velkomne til at teste systemet...

Tak på forhånd, Frede.

Indlæg senest redigeret d. 27.08.2007 16:23 af Bruger #12364
Det er ikke tilladt ifølge hotserv's betingelser (som du selvfølgelig har gennemlæst inden du accepterede), at bruge hotserv som fil-server. Så den service holder ikke længe. Desuden er en laaaaang række filtyper blokerede fra hotserv, så de vil automatisk blive slettet.

Det er ikke tilladt ifølge hotserv's betingelser (som du selvfølgelig har gennemlæst inden du accepterede), at bruge hotserv som fil-server. Så den service holder ikke længe. Desuden er en laaaaang række filtyper blokerede fra hotserv, så de vil automatisk blive slettet.

Det var nu ikke den type respons jeg var ude efter, men jeg kender godt betingelserne og flytter også snart til en ny server... (Det var nu mest tænkt som en test...)

Hvis det kun er billeder man kan upload hvorfor så ikke vise det mere som et galleri i stedet for den der lange liste af filer.

Har svært ved at se hvilken interesse folk skulle have i hvad filens navn er, hvis du mener at folk vil prøve at finde et billed ved dets filnavn bør de lave en søge funktion der kan det.

Din hovedmenu er voldsomt irriterende ved ikke at være konstant over alle dele af siden.

Popup vinduer burde forbydes og brænde i helvedet.

Branding, du har glemt at sætte en title på din side har absolut ingen ide om hvad din side hedder.

Du bør ikke bruge link farve til andet end links

Med mindre du antager at dine besøgende skulle være totale åndsamøber må det siges at være udnødvendigt at skrive fil ud for hver fil i en fil liste.

Lav et download link ud for hver fil så du sparer din bruger for et klik og søge igennem en pop up menu, som iøvrigt ændrer sig afhængig af hvilket sprog browseren er i. "Gem som" passer kun i dansk sproget browser.

Dit design forsvinder totalt hvis jeg klikker på et af billederne for at se det.

Ifølge dine regler er det fuldt lovligt at upload copyrigth beskyttet materiale på din side.

Dit link til regler på den side hvor man uploader virker ikke.

PS, jeg ved godt at noget af det jeg sagde ikke er design, men kunne jo ligeså godt kritisere det mens jeg var igang

Det må jeg sq nok sige.. Tak for alle de gode råd. :)

t