Programmør til www.refunite.org søges

Tags:    programmering

Vi mangler din hjælp. Refugees United er en frivillig organisation, der ønsker at føre familiemedlemmer sammen.

Vi har skabt et online medie, hvor den fortabte via flygtningecentret mv. kan oprette en personlig profil med personlige kendetegn, fødeby, fødselsdato mv. Alt sammen noget, som dine nærmeste kan genkende dig på.

Forestil dig, at DU bliver kastet ind i en bil med håbet om, at din familie står udenfor, når bilen holder. Dette bliver desværre kun i drømmene hos mange flygtninge. Vores medie går udenom politikken og landets handlinger vedr. flygtninge. Vi ønsker at etablere kontakt mellem flygtningen og de nærmeste.

Ønsker du, at hjælpe os med at videreudvikle vores hjemmeside, så skriv. Vi har brug for al den hjælp, vi kan få.

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey,
er frisk på at give en hånd i ny og næ,
kan desværre ikke afsætte en masse tid til det på nuværende tidspunkt, da jeg pt. er igang med et jobskifte hvori jeg skal stå for en masse optimering af kode i forvejen så er pænt booket det næste stykke tid men hvis der er nogle funktioner i gerne så implementeret kan i endelig tage kontakt via christensenken@hotmail.com (email/msn)

hej alle sammen rigtig glad for at ha fundet dette site (håber jeg ) jeg er ikke selv udvikler men va skal man sige ham med de gode ideer (ham der stresser udvikleren) jeg har lavet profil her forde jeg har brug for hjelp da jeg er gået istå med et program som er lavet i delfi en scanner
scanneren bliver brugt som værktøj i vores comunuty men selve udvikleren af dette værktøj er forsvundet og vi kan ikke få fat i ham og vi er lidt desparate for at finde en der kan hjelpe os med en dette værktøj da ingen af os er defi codders hoved formål med os er vi scanner for div comunitys af gamers spil osv for cheat vi vil cheaters til livs der spiller online og og som det er nu lykeds det rigtigt godt men (der er altid et "men" ) vi kan ikke viderudvikle værktøjet da vi ikke kan "decodde" selve vores scanner og redigere i den den kører via port 80 men vi vil gerne kunne ændre til andre porte men vi kan ikke finde ud af det kan i hjelpe her ville vi være så glade min mail er squnken@hotmail.com hvis der skulle være hjelp at hente
håber ik jeg har postet forkert sted og at få en positiv reaktion da vi er meget interaseret i hjelp fra en defi coder
hilsen kim (mafisto]

Heysa,
det ville være en utrolig stor hjælp for os alle hvis du/i kunne komme med lidt flere informationer om de mere tekniske aspekter :)

Ex: hvilke teknologier er pt taget i brug? PHP? ASP.net?

Jeg skal sørge for, at informationerne kommer hurtigst muligt. Men håber det har vakt lidt interesse.

Hej igen, jeg kan informere om, at hjemmesiden i øjeblikket er programmeret i php. Der er dog planer om, at siden skal re-designes. Det vigtigste er dog, at der, hvor flygtningene registrerer sig / søger, skal have "uendelig" plads. Kan du hjælpe? Eller kender du nogen, der kunne tænke sig at støtte Refugees United?

Jeg ville gerne høre mere om hvad det er I gerne vil have en programmør til at lave. En mere detaljeret søgefunktion? Eller måske et andet design? Hvor stor er jeres fortagende? Er det et betalt job?

Hej Martin, Refugees United er en Non Governmental Organization, der vil føre flygtninge sammen med deres familie via et online medie. Du kan forresten læse mere på profilen. Jeg vil gerne sørge for, at du bliver kontaktet om hvad arbejdet omfatter, hvis du har en e-mail eller et telefonnummer du vil kan opgive (Kan nemlig ikke finde nogle informationer herom fra dig). Der vil dog ikke være betaling, da der ikke er ressourcer til betalt arbejde, men måske er der andet, der kan findes ud af. Vi søger en, som vil udvikles og vil hjælpe med at udvikle på længere sigt. Håber stadig du er interesseret.

Hej Ken,

Det lyder rigtig godt. Jeg vil lige sørge for, at du bliver kontaktet, hvorefter, der kan aftales nærmere og du kan høre om ønskerne til siden.

t